Veste importantă pentru angajații TVR. Șefii Televiziunii Române au confirmat faptul că salariile vor fi înârziate. Care este motivul principal pentru acest lucru. Ce declarații oficiale au făcut reprezentanții stației.
După ce au apărut informații în mediul online potrivit cărora angajații din TVR vor avea întârzieri salariale în luna noiembrie 2021, oficialii Televiziunii Române au confirmat aceste zvonuri.
Șefii TVR au declarat, în exclusivitate pentru Pagina de Media, că plățile sunt blocate din cauza faptului că, momentan, nu a fost numit un alt director general, după plecarea Ramonei Săseanu.
„În situaţia actuală, în care SRTv nu are un ordonator principal de credite numit, ne aflăm în imposibilitatea efectuării oricăror plăţi, indiferent de natura acestora.
S-a estimat că plata drepturilor salariale ar putea fi efectuată cu o întârziere de circa 5 zile lucrătoare, în condiţiile numirii CA şi desemnării noului Preşedinte Director General/ordonator de credite până la data de 16 noiembrie”, au declarat oficialii Societăţii Române de Televiziune, exclusiv pentru jurnaliștii de la Pagina de Media.
În urmă cu puțin timp, cei 2.000 de angajați ai TVR au primit un mesaj intern în care au fost anunțați de faptul că salariile nu vor putea fi plătite la timp în luna noiembrie.
Totul se întâmplă pentru că SRTv nu mai are ordinator principal de credite, după expirarea mandatului directorului general. Reamintim că Ramona Săseanu a plecat de la conducerea TVR, după ce mandatul său a expirat.
„Având în vedere adresa transmisă Societăţii Române de Televiziune de către Parlamentul României prin care se solicită ca până la data de 12 noiembrie să înainteze Birourilor Permanente ale celor două Camere ale Parlamentului României propuneri nominale pentru două locuri de membru titular şi două locuri de membru supleant în Consiliul de Administraţie al SRTv, Comitetul Director al SRTv a agreat declanşarea scrutinului pentru alegerile interne.
SRTv a transmis soluţia identificată Birourilor Permanente ale celor două Camere ale Parlamentului României şi Secretarului General al Camerei Deputaţilor şi a informat Comisiile de Cultură.
Parlamentul României a mai fost informat că în actuala situaţie, lipsa Directorului General, care are calitatea de ordonator principal de credite, face imposibilă desfăşurarea activităţii de angajare de cheltuieli şi efectuare de plăţi conform Legii 500/2002 privind finanţele publice.”, se arată în mesajul primit de angajații TVR, citat de către jurnaliștii de la Știri pe Surse.