Outlook.com iese din preview si ajunge la reclame
Intr-un moment in care cei mai multi dintre noi au uitat ca Outlook.com exista intr-o varianta Preview, Microsoft a anuntat lansarea versiunii finale.
Ieri, Microsoft a anuntat oficial ca serviciul de email pe care l-a lansat in varianta preview anul trecut este un succes. Laudand lipsa vulnerabilitatilor si a micilor probleme care au fost remediate in timp, Outlook.com tocmai a iesit oficial din beta.
Cu un numar de aproximativ 60 de milioane de utilizatori, din care se pare ca o treime din care se pare ca au migrat din Gmail, Outlook.com va avea parte de o relansare. Microsoft a anuntat deja investitii de milioane de dolari pentru a promova serviciul de email al companiei prin bannere, reclame la TV sau online.
Utilizatorii care ramasesera fixati pe interfata Hotmail vor fi portati pana la vara pe Outlook.com. Pentru a calma spiritele, Microsoft a tinut sa mentioneze ca aceasta tranzitie nu inseamna nici pe departe ca va desfiinta domeniul hotmail.com sau ca va obliga utilizatorii de Hotmail sa ia o adresa de forma xxx@outlook.com. Schimbarea se va rezuma exclusiv la interfata pe care o folosesc respectivii utilizatori.
Trecand peste review-urile si aprecierile pozitive de care a avut parte Microsoft pentru recent lansatul serviciu, inca este greu de apreciat daca va mai atrage utilizatori noi din curtea lui Google.