09 nov. 2025 | 19:20

Nouă jucărie care pune celebrul „La Bubu” în umbră. Ce este cana Bearista şi cât costă?

Timp liber
Share
Nouă jucărie care pune celebrul „La Bubu” în umbră. Ce este cana Bearista şi cât costă?
Jucăria care bate LaBubu

În fiecare sezon de sărbători, un obiect aparent banal reușește să devină o adevărată obsesie colectivă. În 2025, acest titlu îi revine Bearista Cup, noul pahar lansat de Starbucks, care a declanșat o adevărată vânătoare printre fanii mărcii și colecționarii de suveniruri.

Un ursuleț adorabil devenit fenomen global

Paharul Bearista, lansat oficial pe 6 noiembrie, este un recipient din sticlă de 590 ml (20 oz), în formă de urs, cu o pălărie verde detașabilă ce servește drept capac și cu un pai în dungi roșii și verzi. Pare că a devenit chiar mai adorat decât LaBubu, dacă este să calculăm după nivelul de isterie.

Starbucks a publicat primele imagini cu produsul cu o zi înainte pe Instagram, iar reacțiile nu au întârziat: în câteva ore, internetul a fost invadat de videoclipuri, comentarii și liste de așteptare.

Când magazinele s-au deschis a doua zi, mulți clienți au descoperit că stocurile se epuizaseră deja. Unele unități primiseră doar câteva bucăți, iar pe rețelele sociale au apărut rapid relatări despre angajați care ar fi cumpărat paharele înainte de programul de deschidere. Pe TikTok, un utilizator a povestit că a fost „înjosit și amenințat în Starbucks pentru un pahar în formă de urs”.

Jucăriile LaBubu

Jucăriile LaBubu / Foto: Hea World Singapore

Pahar de 30 de dolari revândut cu 600

Fenomenul Bearista a trecut imediat în zona comerțului de lux improvizat: pe eBay, paharul s-a vândut cu sume de până la 600 de dolari, iar unele anunțuri de revânzare au atins 399,99 de dolari pentru un singur exemplar.

Deși prețul oficial în magazine era de doar 30 de dolari, cererea uriașă și disponibilitatea limitată au transformat produsul într-un obiect de colecție râvnit.

Specialiștii în comportament de consum explică succesul Bearista prin așa-numitul „lipstick effect”, tendința oamenilor de a căuta mici răsfățuri în perioade dificile.

Într-un context economic incert și într-o lume tot mai tensionată, o cană în formă de urs promite un strop de bucurie cotidiană. Nu schimbă viața nimănui, dar face cafeaua de dimineață mai plăcută, iar pentru mulți, acesta e un motiv suficient.

În realitate, responsabilitatea pentru frenezia creată nu aparține angajaților Starbucks, ci strategiei companiei. Subaprovizionarea controlată, lansarea unui produs în ediție limitată, stimulează cererea, dar lasă clienții și personalul în mijlocul haosului.

Bearista Cup s-a dovedit mai mult decât un simplu accesoriu de Crăciun: este dovada că, într-o lume dominată de stres și prețuri în creștere, oamenii încă sunt dispuși să se lupte pentru o mică bucurie în formă de urs.

pahar bearista

Paharul Bearista / Foto: People.com