ING întrerupe serviciile online în acest weekend, nu mai ai acces la Home`Bank. Ce nu vei putea face cu banii tăi
Clienții ING trebuie să fie pregătiți pentru o întrerupere importantă a serviciilor digitale în weekendul acesta. Banca a anunțat oficial că începând de sâmbătă, 2 august, ora 20:30, aplicația Home’Bank, atât pe telefon cât și pe web, nu va fi disponibilă timp de aproximativ 12 ore din cauza unor lucrări de mentenanță programată. Activitatea ar urma să revină la normal în dimineața zilei de duminică, 3 august.
Potrivit informațiilor trimise prin email către clienți, în perioada menționată nu vei putea accesa contul, nu vei putea face transferuri, plăți online, alimentări de cont sau vizualizarea istoricului tranzacțiilor. De asemenea, este posibil să apară dificultăți la plățile efectuate cu cardul pe internet. ING recomandă ca orice tranzacții urgente să fie realizate înainte de ora programată pentru oprirea sistemelor.
Ce servicii rămân active în timpul mentenanței
Chiar dacă accesul la platformele digitale este blocat, cardurile ING vor continua să funcționeze în mod normal la POS și la bancomate. Vei putea să retragi bani cash, să faci cumpărături în magazine și să folosești soluțiile de plată prin telefon precum Apple Pay, Google Pay sau Garmin Pay. De asemenea, serviciul de Call Center va rămâne disponibil pentru asistență, însă nu va putea efectua tranzacții care depind de aplicația Home’Bank.
În mesajul oficial, banca a explicat că această oprire este necesară pentru a realiza lucrări de modernizare a infrastructurii digitale, cu scopul de a îmbunătăți performanța și securitatea aplicației. Aceste actualizări fac parte din planul ING de a optimiza experiența clienților și de a pregăti funcții noi care vor fi introduse în perioada următoare.
Cum te poți pregăti pentru întrerupere
Dacă folosești Home’Bank pentru plăți, transferuri sau alimentări de cont, este recomandat să efectuezi aceste operațiuni înainte de sâmbătă seara. În timpul întreruperii nu vei putea folosi nici versiunea mobilă, nici pe cea web, iar serviciul ING Business va fi la rândul său indisponibil.
După ora 8:00 a zilei de duminică, 3 august, toate serviciile ar trebui să revină la normal. ING își cere scuze pentru inconvenientele create și le mulțumește clienților pentru înțelegere și răbdare în perioada mentenanței planificate.