26 iun. 2025 | 15:45

H&M închide unul dintre cele mai mari magazine din București. Ce a precizat retailerul suedez despre decizie

Social
Share
H&M închide unul dintre cele mai mari magazine din București. Ce a precizat retailerul suedez despre decizie

Retailerul suedez H&M își închide unul dintre cele mai mari magazine din București, marcând o nouă retragere importantă dintr-un centru comercial emblematic al Capitalei. După 14 ani de prezență în Unirea Shopping Center, brandul de modă a decis să tragă obloanele, în contextul unei reconfigurări a strategiei comerciale. Reprezentanții H&M spun că decizia a fost luată pentru a optimiza rețeaua de magazine și a se concentra pe locațiile care răspund cel mai bine nevoilor clienților.

H&M închide magazinul din Unirea Shopping Center

Retailerul suedez H&M a anunțat închiderea magazinului din Unirea Shopping Center, după 14 ani de activitate. Decizia vine pe fondul unei tendințe tot mai accentuate de retragere a marilor branduri din centrul comercial din București.

Unirea Shopping Center a pierdut în ultimii ani o serie de chiriași importanți. Fațada mallului nu mai este luminată de logo-urile brandurilor Zara, Stradivarius și Bershka, aparținând grupului Inditex, care și-au închis magazinele. În octombrie 2023, și retailerul turc Koton a decis să își suspende activitatea în incintă. Spațiul lăsat liber de Stradivarius a fost ocupat, între timp, de două simigerii Luca.

Reprezentanții H&M au explicat că strategia companiei vizează consolidarea rețelei de magazine și menținerea prezenței doar în locații relevante pentru clienți: „Este esențial să avem magazinele potrivite, în locațiile potrivite.”

„Confirmăm că magazinul din Centrul Comercial Unirea București urmează să se închidă pe 18 iulie 2025. Aceasta este o decizie de business, aliniată cu strategia noastră continuă de optimizare a rețelei de magazine, însă rămânem în continuare dedicați pieței din România și îi așteptăm pe clienți în toate celelalte magazine.

De asemenea, analizăm constant portofoliul nostru de magazine pentru a le oferi clienților cea mai bună experiență-omni posibilă. Magazinele fizice rămân un element esențial pentru noi, iar investițiile în acestea vor continua, deoarece este esențial să avem magazinele potrivite, în locațiile potrivite, pentru a oferi o experiență de cumpărături cât mai plăcută. Colecția H&M HOME rămâne disponibilă și în alte două magazine din București, inclusiv în magazinul nostru recent renovat din Promenada Mall, precum și în ParkLake Shopping Center și, bineînțeles, 24/7 online pe hm.com”, au transmis reprezentanții H&M, potrivit retail.ro