12 iun. 2025 | 07:52

Anunț important de la Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu preluarea clienților

Social
Share
Anunț important de la Hidroelectrica. Ce se întâmplă cu preluarea clienților
FOTO: Arhivă

Hidroelectrica vine cu un mesaj clar și la obiect pentru consumatorii de energie electrică care intenționează să încheie un contract de furnizare cu compania. În urma apariției unor preocupări în spațiul public privind capacitatea companiei de a prelua un număr mare de clienți, Hidroelectrica transmite că nu există nicio limitare în ceea ce privește numărul de consumatori care pot fi acceptați în această perioadă.

Hidroelectrica, despre volumul mare de clienți

Potrivit unui comunicat oficial, compania dispune de resursele necesare – atât din punct de vedere operațional, cât și logistic – pentru a gestiona toate solicitările venite din partea consumatorilor care își doresc să devină clienți Hidroelectrica. Indiferent de volumul cererilor, firma este pregătită să asigure un proces eficient și corect de încheiere a contractelor.

Pentru a evita aglomerația la sediile fizice și pentru a eficientiza întregul proces, Hidroelectrica încurajează utilizarea portalului online dedicat contractării. Această platformă digitală este accesibilă non-stop și le permite celor interesați să finalizeze în doar câțiva pași simpli încheierea unui contract de furnizare, fără să fie necesară deplasarea.

Contractare online – rapid, sigur, accesibil

Pentru cei care doresc să devină clienți Hidroelectrica, pașii sunt clari și accesibili. Accesând portalul https://client.hidroelectrica.ro/contractare, utilizatorii pot iniția procesul de contractare oricând, din confortul propriei locuințe.

Documentele necesare sunt minimale: cartea de identitate, ultima factură emisă de actualul furnizor de energie electrică și indexul curent al contorului. În plus, compania pune la dispoziție un ghid de contractare pas cu pas, menit să sprijine utilizatorii în parcurgerea fiecărei etape fără dificultăți.

Ce spune compania despre posibilele întârzieri

Reprezentanții Hidroelectrica atrag însă atenția asupra faptului că, din cauza numărului mare de solicitări, este posibil ca unele procese de contractare să dureze mai mult decât în mod normal. În acest sens, compania face apel la înțelegerea viitorilor clienți și îi îndeamnă să nu întrerupă procesul în cazul unor timpi de răspuns mai mari.

“Din cauza numărului mare de accesări ale portalului de contractare, este posibil ca procesarea documentelor încărcate să dureze puțin mai mult decât de obicei. Vă asigurăm că echipa noastră lucrează constant pentru a gestiona cât mai eficient toate solicitările. Vă rugăm să nu întrerupeți procesul de contractare, chiar dacă timpii de răspuns sunt ușor prelungiți. Contăm pe înțelegerea și răbdarea dumneavoastră în această perioadă. După finalizarea contractării, veți primi un e-mail de confirmare care va conține documentele semnate, în termen de 24 – 48 de ore”, arată compania, prin intermediul unui comunicat, potrivit economica.net.