EuroGsm la 15 ani
EuroGsm a anuntat astazi ca implineste 15 ani de activitate. Nascut si crescut in Cluj-Napoca, EuroGsm detine o multime de magazine in tara, beneficiind de la inceput de investitii majore pentru a se extinde.
Noul proiect al companiei include Cardul de Fidelitate, pentru o atentie sporita magazinului online si cresterii vanzarilor in acest mediu. Iar de cumparat sunt multe, avand in vedere ofertele interesante la terminale mobile de pe site-ul oficial.
Un mic istoric a pasilor pe care i-a facut compania in acesti 15 ani gasiti mai jos:
– In 1997, EuroGsm inaugureaza la Cluj-Napoca primul magazin de telefoane mobile si accesorii. Incepand de atunci, compania s-a extins prin investitii masive in dezvoltarea retelei de magazine la nivel national si prin oferirea unei game din ce in ce mai diversificate de produse si servicii telecom.
– Pana in 2005, compania conduce o politica masiva de dezvoltare, timp in care a inaugurat peste 90 de magazine si a recrutat peste 350 de persoane.
– In perioada 2006-2008, EuroGsm preia retele concurente precum Kopiernicus, Frontera si Rurin.
– In 2007, compania lanseaza propriul program de francizare, procesul dovedindu-se un model de business de success.
– Intre 2010 si 2011 EuroGsm desfasoara un proces amplu de rebranding al magazinelor din retea.
– In 2011 are loc diversificarea ofertei, prin incheierea unor parteneriate pe alte categorii de servicii precum plata facturilor de utilitati sau vanzari de bilete la evenimente.