Fiat le-a facut poanta celor de la Volkswagen!
Seamana cu un joc de copii, dar, cand vine vorba de doua companii mari, efectul este si mai pronuntat. Personajele acestei povesti sunt Fiat, Volkswagen si masina Google Street View, de care cei mai multi dintre noi ne cam ascundem. Cei de la Fiat au fost mai originali.
Cum a cazut Volkswagen in capcana? Producatorul italian a postat un Fiat 500 in fata sediului VW din Suedia. Gluma a venit in momentul in care Fiatul a fost imortalizat in respectivul loc de masina celor de la Google. Daca se respecta ciclul de actualizare a informatiilor de pana acum, ar trebui sa vedem Fiat-ul pe Google Street View, in acel loc, cel putin un an.
Totul a fost planificat din timp. Desi ar fi putut fi o coincidenta, Fiat-ul 500 a urmarit masina celor de la Google pentru mult timp, motiv pentru care apare in mai multe cadre succesive. Legat de locul in care a fost imortalizat, este aproape imposibil ca Fiat-ul sa fi ajuns pe respectiva alee, extrem de apropiata de intrarea in sediu, din greseala.