Schimbarea majoră de la TikTok: Cum te va afecta, dacă ai cont pe rețeaua de socializare
TikTok ar putea lansa un plan de abonament fără reclame. Cei de la TikTok ar putea spera ca utilizatorii să plătească pentru a scăpa de reclamele deranjante.
Schimbarea de la TikTok
TikTok ar putea explora noi modalități de a face aplicația mai profitabilă, jucându-se cu un model de abonament fără reclame. Acest lucru nu este nou pentru platformele de social media. Am văzut Snapchat introducând Snapchat+ și X (cunoscut ca Twitter) introducând și opțiunile sale Premium, dar aceasta ar fi o nouă ofertă de abonament pentru TikTok.
Indicii despre planurile de abonament TikTok au fost observate inițial de Android Authority. Potrivit raportului, cea mai recentă versiune de TikTok a venit încărcată cu noi șiruri de cod care indicau că aplicația video testează un plan de abonament lunar fără anunțuri pentru utilizatorii săi. Aceeași sursă a descoperit o opțiune care a oferit utilizatorilor posibilitatea de a alege dintre două planuri diferite. Există opțiunea standard, care va rămâne gratuită și va include reclame personalizate în funcție de activitatea ta. Apoi, există opțiunea „Fără reclame”, care va costa 4,99 USD pe lună.
Când intră în vigoare
Deocamdată, nu a existat niciun anunț oficial de la companie. Prin urmare, deocamdată există doar presupunerea că acesta este doar un test în curs de desfășurare, deoarece în prezent este disponibil doar pentru un număr limitat de utilizatori. TikTok poate sau nu să facă public planul și, dacă o face, poate schimba și prețul de 4,99 dolari, pe baza feedback-ului.
Motivația TikTok de a crește implicarea și veniturile nu este nimic nou, dar se pare că compania a crescut puțin. La începutul acestui an, rețeaua de socializare și-a prezentat piața – TikTok Shop – care a adus o serie de funcții pentru utilizatori, creatori de conținut și companii. Una dintre aceste caracteristici a fost opțiunea pentru creatori și companii de a plasa videoclipuri afiliate direct în fluxurile utilizatorilor. Aceasta înseamnă că noul nivel fără reclame poate elimina numai reclamele difuzate de rețeaua de socializare și nu pe cele de la influenceri sau din campaniile lor de marketing.
Poate că acum ne putem opri cu toții să ne întrebăm „Cum mai este această aplicație gratuită?”, deoarece în acest ritm, nicio aplicație de social media nu va mai fi complet gratuită.