Honda are planuri mari: Mai multe modele electrice urmează să fie prezentate
Un posibil succesor 100% electric al super-mașinii sport NSX va fi capul principal al standului Honda la Salonul de Mobilitate din Japonia de luna viitoare, în timp ce va dezvălui trei premiere mondiale.
Honda plănuiește trei premiere mondiale la Japan Mobility Show de luna viitoare, inclusiv un model concept al unei mașini sport electrice care ar putea fi un succesor spiritual al NSX.
De asemenea, va fi prezentat un mic concept de vehicul electric numit Sustainia-C, realizat din rășină acrilică reciclată, într-un semn de cap la tehnologiile durabile din punct de vedere ecologic planificate pentru mașinile de mâine.
Printre noile oferte cu patru roți expuse, Honda plănuiește și o mașină pod micro EV cu două locuri numită CI-MEV. Utilizează „inteligență cooperativă” și tehnologia de conducere automată pentru a oferi o mobilitate ușoară pe ultimul kilometru pentru persoanele din zonele fără transport public.
Honda a subliniat debuturile într-o declarație în care își detaliază planurile pentru Japan Mobility Show. Salonul auto reîncarnat de la Tokyo are loc între 25 octombrie și noiembrie. 5, cu zile media în perioada 25-26 octombrie.
Asociația producătorilor de automobile din Japonia, care organizează evenimentul, dorește să arunce o rețea mai largă dincolo de producătorii auto tradiționali, rebranding expoziția ca un spectacol de mobilitate.
Ca atare, standul Honda va găzdui o gamă largă de produse de mobilitate îndepărtate.
Vor fi scoase în vigoare motociclete de toate felurile, inclusiv cele cu două roți integral electrice. Dar la fel va fi și mobilitatea aeropurtată, cum ar fi Honda Jet, reprezentată de o machetă interioară de dimensiune completă.
Viitorul arată bine
Privind mai departe în viitor, compania își va prezenta Honda eVTOL, care modelează un vehicul vertical de decolare și aterizare care va fi alimentat de un sistem hibrid cu turbină cu gaz.
Va fi dezvăluit un robot avatar cu o mână cu mai multe degete, care are în vedere un produs care permite oamenilor să efectueze sarcini de la distanță. Și Honda va oferi dispozitivul său de mobilitate cu mâinile libere Uni-One, un fel de taburet pe care o persoană îl conduce pur și simplu prin schimbarea greutății.
În ceea ce privește mașina sport EV, Honda a rămas fără detalii.
Honda a oferit doar această perspectivă despre așa-numitul său concept sportiv de specialitate: „Modelul concept al unei mașini sport electrice care va permite șoferului să experimenteze bucuria pură de a conduce (plăcerea de a conduce) și să depășească constrângerile timpului, chiar și în epocă. de electrificare pentru neutralitatea carbonului și popularizarea tehnologiei de conducere automată.”
Anul trecut, CEO-ul Toshihiro Mibe a declarat că Honda vrea să lanseze două mașini sport complet electrice la mijlocul anilor 2020. Unul va fi un vehicul „de specialitate”, celălalt un „model emblematic”.
Fotografiile teaser lansate la acea vreme au înfățișat mașini ascunse cu siluete joase, care amintesc de NSX. Acura și-a retras supermașina hibridă NSX anul trecut, limitându-și cursa cu doar 350 din varianta NSX Type S de înaltă performanță. Integra Type S va ocupa deocamdată rolul de vehicul de performanță halo al Acura, dar este posibil ca un NSX complet electric să apară în 2026.
Producătorul auto nr. 2 din Japonia se află în mijlocul unei transformări corporative radicale pentru a renunța complet la arderea internă până în 2040. Ca parte a impulsului neutru din carbon, a dezvăluit planuri de a lansa 30 de vehicule complet electrice la nivel global și de a construi capacitatea de producție pentru 2 milioane de vehicule electrice. anual până în 2030.