Alternativa Tesla de la chinezi nu pierde timpul: BYD pregătește noi modele pentru Europa
BYD a redus prețul Seal-ului său la 27.459 de dolari în China, în timp ce se pregătește să lanseze sedanul de dimensiuni medii în Europa.
BYD a lansat cinci versiuni la prețuri mai mici ale sedanului său Seal, în timp ce gigantul chinez de vehicule electrice încearcă să-și extindă avantajul pe cea mai mare piață din lume pentru mașini cu energie nouă.
Prețul ediției Seal Champion Edition cu tracțiune spate cu o autonomie de 550 km începe de la 27.459,09 USD, cu 10% mai mic decât o versiune anterioară cu aceeași autonomie, a arătat site-ul web al BYD.
Aceasta este, de asemenea, cu 18% mai ieftină decât versiunea cu tracțiune spate a Modelului 3 de la Tesla din China, cu o autonomie de rulare de 556 km, față de care modelul Seal concurează.
BYD a spus că va adăuga probabil sedanul de dimensiuni medii la gama sa europeană în acest an. Gama europeană actuală a BYD include crossover-ul compact Atto 3, sedanul de dimensiuni medii Han și SUV-ul de dimensiuni medii Tang cu șapte locuri.
Sealul este un sedan lung de 4700 mm care s-ar integra în gama de vehicule electrice a BYD chiar sub Han.
Producătorul numărul 1 din China
Cel mai bine vândut producător de vehicule electrificate din China a lansat sedanul Seal sub seria Ocean în iulie 2022, care a fost proiectat într-un stil sportiv și echipat cu funcții inteligente.
A vândut 19.573 de mașini Seal în primul trimestru, în timp ce vânzările în China ale Modelului 3 au totalizat 42.782 de unități în aceeași perioadă, arată datele de la China Passenger Car Association.
Piața de vehicule electrice din China se află în chinurile unui război al prețurilor început de Tesla la începutul acestui an, mai mulți producători de vehicule electrice, inclusiv BYD, urmând exemplul producătorului auto din SUA reducând prețurile pentru cele mai bine vândute modele în acest an pentru a apăra cota de piață.
Războiul prețurilor vehiculelor electrice atrage, de asemenea, vânzările de la vehiculele cu motor cu ardere internă, pe măsură ce diferența de prețuri dintre tehnologii se reduce.
BYD a condus până acum piața vehiculelor noi cu energie (NEV) cu diferitele sale oferte de modele hibride numai cu baterie și plug-in la prețuri sub 300.000 de yuani.
La recenta expoziție auto de la Shanghai, a intrat în titlurile de ziare prin dezvăluirea unui hatchback electric care costă jumătate din prețul celor mai ieftine NEV-uri disponibile în altă parte.
Producătorul auto a depășit Volkswagen din Germania drept cea mai bine vândută marcă de vehicule de pasageri în China în ultimele două trimestre.
Dar semnele unei cereri mai slabe apar, de asemenea, pe măsură ce BYD a redus schimburile la două dintre fabricile sale de asamblare auto în ultimele săptămâni, a raportat Reuters în martie.