Un dispecer de ambulanță i-ar fi închis telefonul în nas unei femei care avea nevoie de ajutor. „Descurcaţi-vă!”
Un dispecer de ambulanță din Brăila i-ar fi închis telefonul în nas unei femei care avea nevoie de ajutor. Operatoarea 112 și-ar fi pierdut cumpătul în timpul apelului telefonic și i-ar fi spus interlocutoarei să se descurce singură.
Dispecerul de ambulanță ar fi închis apelul
Femeia care sunase la 112 ar fi cerut să fie transportată la spital mama ei în vârstă de 79 de ani, după ce primul echipaj trimis la locuința acesteia nu a avut personalul necesar pentru a o prelua. Pensionara suferise o fractură.
„Descurcați-vă, doamnă!”, i-ar fi spus dispecera femeii care a cerut să fie trimisă o doua ambulanță, dar una cu echipajul necesar, înainte de a încheia apelul telefonic.
„A venit singur un ambulanțier care mi-a spus că trebuie să caut pe cineva, alţi aparţinători sau vecini care să îl ajute. I-am explicat că sunt singurul aparţinător şi am probleme de sănătate. Ulterior, am sunat din nou la Ambulanţă, tot prin 112, şi doamna dispecer de acolo mi-a spus că trebuie să bat din uşă în uşă.
Mi-a spus, la un moment dat, că nu are pe cine, mi-a zis descurcaţi-vă şi mi-a trântit telefonul în nas”, a spus Daniela Nicolae, femeia care a sunat la numărul unic de urgenţă 112.
Reacția managerului Serviciului Județean de Ambulanță Brăila
În urma acestui incident, managerul Serviciului Județean de Ambulanță Brăila a anunţat că va demara o anchetă internă. Acesta a precizat, însă, că se îndoiește că dispecera i-a închis telefonul în nas reclamantei.
„Toate convorbirile sunt înregistrate şi o să iau măsuri aşa cum am luat de fiecare dată, să nu se mai repete. Treaba cu închisul telefonului în nas, mă îndoiesc că este adevărată”, a explicat Viorica Iuga, managerul SAJ Brăila.
De cealaltă parte, femeia care a acuzat că dispecera i-a trântit telefonul în nas în urma intervenției eșuate la locuința mamei sale se gândeşte să reclame şi la autorităţi comportamentul operatorului 112.