Nintendo Wii U: redarea de continut multimedia e mai serioasa
Este clar: Nintendo are planuri mai mari cu Wii U. Sau cel putin nu are planuri mici…
In conditiile in care nimeni nu foloseste actualul Nintendo Wii pentru socializare, consum de continut multimedia sau macar gaming online, Nintendo vrea sa schimbe tactica.
Avand exemple concludente in consolele XBOX 360 si PS 3, care inglobeaza un amalgam de functionalitate pe langa ce de baza de consola de gaming, cu noul Wii U Nintendo nu mai vrea sa faca aceleasi greseli.
Conform unui raport semnat de Adweek, oficialii Nintendo au petrecut foarte mult timp pe timpul CES-ul din Las Vegas incercand sa convinga reprezentanti din industria muzicala, cinematografica si TV ca viitorul Wii va promova si alte surse de continut decat jocuri. Desi are deja contracte semnate cu Hulu sau Netflix, reticenta fata de o astfel de miscare este mare, prea putini cred ca Nintendo este pregatita ca filozofie de produs sa nu se mai axeze exclusiv pe componenta de gaming.
O alta schimbare majora ce se va petrece odata cu lansarea noii console se refera la strategia de multiplayer, un segment din care momentan se scot cam cei mai multi bani pe orice dispozitiv.
Sa fie oare Wii U o revelatie atat la capitolul hardware, cat si la capitolul software si functionalitate? Momentan e greu de apreciat, chiar daca nu mai e mult pana la lansare.