VIDEO Bunicuța din Germania care ți-a vândut un Volkswagen ”puțin folosit” face cea mai bună reclamă
Una dintre cele mai bune reclame pe care le-am văzut.
La o parte cu vechiul și hai cu noul – aceasta este deviza celei mai recente reclame Volkswagen. Dacă acest lucru sună familiar, asta se datorează faptului că este o continuare a unei reclame VW din 2010, dar cu o întorsătură pentru a se potrivi narațiunii actuale de tranziție la vehicule electrice.
Vechea reclamă, pe care o poți vedea un pic mai jos, a arătat o bătrână care vindea iubitul ei Volkswagen Golf unui adolescent. În timp ce tatăl acestuia a inspectat vehiculul uzat, videoclipul a introdus flashback-uri cu proprietarul distrându-se precar cu mașina. Anunțul a vrut să se laude cu fiabilitatea lui VW Golf, în ciuda uzului la care a fost supus de către proprietarul său.
Noua reclamă, care este încorporată la finalul acestui articol, reia povestea din momentul în care tatăl și fiul au plecat de pe alee. Actorii sunt diferiți, dar vei vedea imediat legătura dintre reclama veche și cea nouă.
Una dintre cele mai bune reclame
De înțeles, doamnei i s-a făcut dor de vechiul ei Golf. I-a părut rău că a vândut mașina și chiar și-a făcut un tatuaj pe braț pentru a-și comemora dragul ei vechi hatchback roșu. Apoi a dat întâmplător peste un VW ID.4 GTX într-un showroom și a decis să-l scoată la o tură… la propriu. Sloganul VW „Adu energia înapoi” se potrivește destul de bine cu această temă.
Evident, VW vrea să promoveze că te poți distra cu mașinile sale electrice, în special ID.4 GTX și ID.5 GTX, ca și cu cele propulsate de motoare cu ardere internă. Fiind versiunea de înaltă performanță a vehiculelor electrice germane, nu sunt surprins de această mișcare.
VW ID.4 GTX are o configurație cu două motoare, câte unul pe fiecare axă, care produce un total de 295 de cai putere (220 de kilowați) și 470 de Newtoni-metri de cuplu. Poate sprinta până la 100 de kilometri pe oră de la o oprire completă în 6,2 secunde, cu o viteză maximă limitată electronic la 180 km/oră.