Google despre AdMob: Banii de reclama sunt acum investiti in aplicatiile de tableta
Chiar daca aveti sau nu o tableta in inventarul personal, numarul utilizatorilor de tablete a crescut considerabil in ultimii ani. Desi din utilizarea efectiva utilizatorii nu aduc neaparat bani companiilor, nimic nu se compara cu reclamele personalizate pentru acest mediu. Ca de fiecare data, in acest domeniu exista mai multe optiuni in ceea ce priveste distrbutia de reclame, insa, ca de fiecare data, Google detine partea leului cu al sau serviciu intitulat AdMob.
Practic, in luna noiembrie a acestui an s-au inregistrat 8 miliarde de clickuri din aplicatii de tablete, cu 700% mai mult dect aceeasi luna a anului trecut cand numarul a fost de 1 miliard.
Pentru a personaliza la maxim aceasta experienta, Google a adaugat cateva tipuri noi de reclame pentru noua platorma, inclusiv unele interactive sau unele care ruleaza fara probleme pe intregul ecran. Daca lucrati intr-un domeniu care are nevoie masiv de reclama, incercati sa nu neglijati aceasta ramura a publicitati, bazata pe aplicatii mobile. Asta daca vreti ca si pe viitor sa contati in spatiul online.