Dacia, aproape de un parteneriat interesant: când urmează să devină oficial
De la apariția noii sale identități vizuale, Dacia a pus un mare accent pe petrecerea timpului liber în aer liber.
O poziționare care a determinat celebrul brand francez Decathlon să își unească forțele cu brandul românesc pentru a oferi în curând o serie de accesorii.
Brandul Decathlon și marca Dacia se pregătesc să anunțe un parteneriat în curând. Schimbând albastrul cu verdele kaki, brandul românesc vrea să-și pună în evidență latura aventuroasă, aproape de natură.
Dacia vrea să atragă, în special, pasionații de recreere în aer liber, care se regăsesc în număr mare în spoturile sale publicitare: drumeții, surfing, canotaj sau scuba-diving.
În acest sens, noua strategie de marketing pare că și-a îndeplinit obiectivul, deoarece a atras atenția celebrei francize franceze specializate în articole sportive, Decathlon.
Cele două mărci ar trebui să anunțe o colaborare foarte curând.
De altfel, la sfârșitul lunii iulie, cei de la largus.fr au găsit un Jogger expus în holul de intrare al unuia dintre magazinele brandului, din Tarbes, Franța.
Un cort de acoperiș printre alte accesorii
Un tip de accesoriu pe care brandul Quechua de la Decathlon, specializat în camping, nu l-a oferit de foarte mult timp este cortul MH500.
Acesta nu trebuie să fie depozitat în habitaclu, ci este posibil să îl lași pe barele de plafon atunci când este pliat.Pur și simplu mașina trebuie să fie echipată cu bare de acoperiș omologate pentru mai mult de 75 kg cu o lățime utilă mai mare de 78 cm.
MH 500 pare chiar gata să fie oferit direct de la Dacia, dar și alte accesorii ar trebui să fie disponibile în cadrul acestei colaborări, cum ar fi suporturile pentru biciclete sau suporturile pentru schi.
Cu siguranță, acordul dintre cele două mărci este unul câștigător.
Producătorul român, între timp, nu poate găsi o expunere mai bună pentru Jogger-ul său.