Uber „își dă cu ciocanul peste degete” și închide programul Rewards: când se va întâmpla asta, de ce a luat această decizie
Uber a făcut, de curând, un anunț care s-ar putea să nu-ți pice prea bine, mai ales dacă te numeri printre utilizatorii fideli ai aplicațiilor deținute de companie.
Mai exact, gigantul a anunțat că va întrerupe programul de loialitate Uber Rewards. Pe o pagină de asistență, descoperită de The Verge, compania a spus că va face acest lucru în data de 1 noiembrie anul curent.
Așadar, utilizatorii au până la sfârșitul lunii august pentru a câștiga puncte, ultima zi pentru răscumpărare a recompenselor fiind pe 31 octombrie.
Anunțat și lansat în 2018, Uber Rewards le-a oferit clienților posibilitatea de a câștiga puncte la fiecare tranzacție Uber și Uber Eats. Programul are patru niveluri de membru, utilizatorii deblocând noi avantaje în fiecare etapă.
Nivelul de platină, de exemplu, include protecție împotriva creșterii prețurilor și curse prioritare din aeroporturi. Vestea proastă este că Uber nu va oferi un înlocuitor direct pentru Uber Rewards, așa cum te-ai fi așteptat.
Ce idei le-au mai venit celor de la Uber
În schimb, compania intenționează să-și promoveze programul de abonament Uber One, de data asta cu plată. Serviciul va costa 10 dolari pe lună și vine, la rândul său, cu câteva avantaje cum ar fi livrări gratuite Uber Eats și cinci procente reducere la curse, însă numai de la șoferii Uber de top (adică cei cu punctajul cel mai apropiat de cinci stele).
„Vă mulțumim pentru că faceți parte din Uber Rewards”, a spus compania într-un e-mail care a dezbătut acest subiect. „A fost o călătorie grozavă, dar am decis să încheiem Rewards în curând, deoarece ne concentrăm asupra noului nostru program de abonament Uber One”.
Uber va oferi utilizatorilor Rewards existenți o perioadă de încercare gratuită, timp de o lună, pentru Uber One. Odată cu terminarea perioadei respective, va trebui totuși să te abonezi pentru a nu pierde beneficiile acumulate.