Volkswagen continuă investițiile: parteneriatul surprinzător pe care îl poate semna
Industria auto este plină de zvonuri, iar de data asta la mijloc se află Volkswagen și Huawei.
Se spune că VW este în discuții cu Huawei pentru achiziționarea unei unități de conducere autonomă.
Grupul Volkswagen este în discuții cu Huawei din China pentru achiziționarea unei unități de conducere autonomă, a declarat o revistă de afaceri germană.
Directorii VW negociază de câteva luni acordul, care implică sisteme tehnologice în care VW nu este încă implicată, a raportat Magazin, citând surse din interior.
Producătorii de automobile și companiile tehnologice investesc miliarde de dolari în conducerea autonomă, urmărind să preia conducerea timpurie în ceea ce mulți consideră viitorul mobilității.
Huawei își propune să dezvolte tehnologia mașinilor fără șofer până în 2025, a declarat anul trecut Wang Jun, director executiv al companiei cu vehicule inteligente.
CEO-ul VW, Herbert Diess, a declarat că se așteaptă ca industria auto să vadă o conducere autonomă pe scară largă în decurs de 25 de ani și că firma urmărește noi parteneriate pentru a-și crește autosuficiența în software.
Problemele continuă pentru germani
În același timp, Herbert Diess, a avertizat cu privire la mai multe reduceri de producție din cauza crizei de cipuri de la fabrica sa principală din Wolfsburg, pe fondul tensiunilor în creștere cu privire la modul de adaptare a fabricii pentru era electrică.
În timp ce VW a făcut progrese în gestionarea blocajului global al componentelor, situația de la sediul său german din Wolfsburg rămâne o provocare, a declarat Diess miercuri în timpul unei adunări a muncitorilor.
„Wolfsburg este foarte puternic afectat de situația semiconductoarelor”, a spus Diess. „Ajustările de capacitate sunt, prin urmare, necesare, și pe termen mediu”.
El a adăugat: „Situația aprovizionării se îmbunătățește, dar nici în 2022 nu vom putea construi toate mașinile pe care le-am putea vinde. Dar vedem oportunități pentru creșterea în continuare a producției, în special în a doua jumătate”.
Diess a spus că VW a introdus un sistem de avertizare timpurie pentru eventualele lipsuri, iar dezvoltatorii de software ai companiei au introdus deja 150 de alternative tehnice în mașini pentru a înlocui cipurile lipsă.
Uzina din Wolfsburg va produce aproximativ 570.000 de vehicule în acest an, a declarat șefa consiliului de întreprindere, Daniela Cavallo.