Tesla are un nou rival: ce știm despre Nio ET5
Compania intenționează să devină un producător auto cu adevărat internațional până în 2025.
ET7 care urmează să fie lansat de către Nio este practic adaptat pentru a rivaliza cu Model S de la Tesla, iar acum compania pare să aibă un răspuns și pentru Modelul 3. Compania chineză a dezvăluit ET5, un sedan electric „de mărime medie”. Prețul de pornire este de aproximativ 51.450 USD, cu mult sub cei aproximativ 70.000 USD cât costă ET7, dar aparent poate să ofere cifre la fel de grandioase.
Nio susține că bateria de bază de 75 kWh oferă o autonomie de peste 548 de kilometri folosind ciclul de testare al Chinei, în timp ce pachetul de 150 kWh „Ultralong Range” este considerat bun pentru mai mult de 900 de kilometri.
Probabil că vei plăti mult mai mult pentru acest privilegiu și este posibil ca în realitate să nu poți obține asemenea rezultate, dar cifrele ar putea să te vrăjească să renunți la Model 3, mai ales, dacă distanțele lungi sunt un factor decizional.
Cifre impresionante
ET5 va avea suport încorporat pentru funcțiile de conducere autonomă pe măsură ce sunt aprobate, iar șoferii primesc o „cabină digitală” datorită ochelarilor de realitate augmentată dezvoltați de Nreal, care pot proiecta un ecran virtual echivalent cu 5 metri la o distanță vizuală de aproape 6 metri.
Livrările sunt așteptate să înceapă în septembrie 2022. Cu toate acestea, producătorul pare să fie pe drumul cel bun cu planurile sale în ceea ce privesc mașinile electrice.
Această lansare se potrivește și cu pașii pe care Nio îi fac în afara Chinei. Brandul s-a extins în Norvegia abia în 2021, dar și-a propus să înceapă vânzările în Danemarca, Germania, Țările de Jos și Suedia în 2022. Ar trebui să vedem sigla companiei în peste 25 de țări și regiuni până în 2025.
Totuși, Nio nu este încă un nume consacrat al industriei automobile, dar are toate ingredientele pentru a putea să ajungă un rival important al brandurilor mari, inclusiv Tesla.