Serviciul Google Pay, lansat și în România. Cu ce te ajută noua metodă de plată pe Android
De acum, serviciul Google Pay este disponibil și pe piața din România. Comercianții care implementează noua metodă de plată vor beneficia de multe avantaje.
Ca urmare a parteneriatului dintre PayU și Google, Serviciul Google Pay este disponibil și la noi în țară. El se prezintă ca cea mai simplă metodă de plată. Datorită lui, plata cu cardul sau telefonul se simplifică foarte mult. Așa nu mai este necesar să completezi datele de pe card și ai libertatea de a plăti cu telefonul, fără să ai nevoie de acces la laptop sau computer, card sau cash.
În contextul actual, comerțul electronic cunoaște un trend puternic ascendent. Media achizițiilor anuale, pe cap de locuitor, vor depășii 308 dolari, anul acesta. De aceea comercianții vor să vină în întâmpinarea clienților cu metode de plată cât mai ușoare și mai eficiente. Astfel, procesul de achiziție este mai rapid, iar consumatorii sunt mai mulțumiți.
Cum funcționează Google Pay?
Pentru a efectua plăți online cu Google Pay, utilizatorii trebuie să își salveze detaliile cardului în contul Google. Acest lucru se poate face pe pay.google.com sau prin intermediul aplicației mobile Google Pay.
Comercianții care implementează noua metodă de plată vor avea și ei avantaje multiple. Îmbunătățirea experienței cumpărătorilor, disponibilitate extinsă în ceea ce privește numărul de carduri salvate, funcționalitate tehnică optimizată sunt unele dintre ele. La acestea se mai adaugă creșterea vânzărilor, securitate sporită a plăților și, implicit, un risc scăzut de fraudă.
”În România, tendința efectuării plăților cu telefonul depășise cu mult comenzile online realizate de pe laptop încă din 2019, diferența dintre aceste două canale de plată fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop2. În același timp, deja 31% din totalul plăților electronice erau efectuate prin mobil sau smartwatch, tendință care se va accentua cu siguranță odată cu lansarea Google Pay”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.
Anul trecut, în România, aproximativ 9 milioane de persoane au folosit comerțul online. Parteneriatul dintre PayU și Google impulsionează comerțul electronic local și oferă avantaje cumpărătorilor. De acum, clienții pot folosi metoda de plată cu telefonul și la cumpărături online, nu doar în magazinele tradiționale.