Compania mamă a Google dezvăluie noile cifre: veniturile realizate sunt colosale
Compania mamă a Google, Alphabet a anunțat astăzi că ale sale câștiguri se ridică la 61,9 miliarde de dolari în cel de-al doilea trimestru al anului 2021.
Aceasta reprezintă o creștere de 62% față de aceeași perioadă a anului trecut, când veniturile organizației au scăzut din cauza apariției pandemiei. În trimestrul trecut, Alphabet a înregistrat venituri de 55,3 miliarde de dolari. În mod evident, compania și-a revenit demult din criza cu care s-a confruntat anul trecut de pandemie.
La fel ca în trimestrul trecut, venitul net al Alphabet a crescut semnificativ, de la aproximativ 7 miliarde de dolari în T2 2020 la 18,5 miliarde de dolari în aceeași perioadă a acestui an. Majoritatea banilor săi provin în continuare din publicitate și căutare, în timp ce Google Cloud a înregistrat o creștere modestă a veniturilor.
CEO-ul Sundar Pichai a declarat că „o creștere a activității online în multe părți ale lumii” și „investițiile pe termen lung în AI și Google Cloud” au condus la rezultate. Pichai a mai spus că, în cadrul apelului de câștiguri al companiei, va stabili „o serie de recorduri în acest trimestru”. Partenerii editorilor au câștigat mai mult decât oricând din rețeaua Google, a spus el, iar Alphabet a plătit mai mult creatorilor și partenerilor săi YouTube decât în orice trimestru din istorie.
Compania mamă a Google a generat venituri de miliarde de dolari
Pichai a dezvăluit, de asemenea, evoluțiile recente în AI în portofoliul Google, inclusiv viitorul Android 12 și multe altele. El a subliniat, de asemenea, Google Cloud, detaliind evoluțiile în soluțiile de securitate și spațiul de lucru, inclusiv noul Smart Canvas pe care l-a prezentat la Google I / O.
În plus, Pichai a spus că YouTube Shorts a doborât un nou record depășind 15 miliarde de vizionări zilnice. Abonamentele YouTube Premium și Muzică continuă să crească. El a oferit, de asemenea, o actualizare a companiei Waymo, care și-a lansat pentru prima dată serviciile către public în octombrie 2020. De atunci, „a servit mii de călătorii fără un șofer uman”, a spus el.
Desigur, din moment ce cea mai mare parte a banilor Alphabet provin din publicitate, o mare parte din venituri provin de la comercianții cu amănuntul, care au folosit produsul Google pentru a-și comercializa serviciile către consumatori. Directorul de afaceri Philipp Schindler a petrecut, de asemenea, ceva timp vorbind despre acoperirea YouTube și despre modul în care este capabil să ajungă la o audiență pe care rețelele tradiționale de televiziune și difuzare nu o au.