Adio TikTok? O altă aplicație vine tare din spate și promite să fure toți utilizatorii
Snapchat, platforma de socializare foarte iubită de români, vine cu noi surprize pentru utilizatori. Este vorba despre îmbunătățiri care vor face din Snapchat rivalul numărul 1 al celor de la TikTok, sau chiar vor detrona giganta platformă.
Snapchat a anunțat că a încheiat un acord de câțiva ani cu Universal Music Group, una dintre cele mai mari companii de muzică din lume. De la Queen la Justin Bieber, utilizatorii pot tăia melodii din catalogul UMG extins pentru a le folosi în Snaps și pe Spotlight.
Spotlight – noul TikTok?
Spotlight este cea care rivalizează cu TikTok, iar datorită noului catalog muzical, unii experți în tehnologie spun că nu puțini vor fi utilizatorii care vor da uitării contul de pe TikTok și se vor muta aici.
Acest anunț apare după ce Snapchat și-a adăugat funcția Sunete în octombrie, care permite utilizatorilor să-și îmbunătățească Snaps-urile cu muzică pe care Snap a licențiat-o. Snap spune că de atunci, peste 521 de milioane de videoclipuri au fost create folosind Sounds, care au fost vizionate de peste 31 de miliarde de ori.
Cifrele ar trebui să îi îngrijoreze pe cei de la TikTok, spun experții. Snap continuă să crească.
Desigur, investiția Snapchat în muzică este un răspuns direct la creșterea și performanțele înregistrate de TikTok. Anul trecut, albumul „Rumors” al lui Fleetwood Mac din 1977 a reintrat în topurile Billboard după ce „Dreams”, o melodie înregistrată, a devenit virală pe TikTok.
Deja, artiști din generația Z precum Olivia Rodrigo au folosit aceste platforme sociale pentru a-și promova noua muzică. Pe Snap, peste 10 milioane de videoclipuri au fost create folosind piesa “Driver’s License”, spun reprezentanții Snap.
Până acum, portofoliul de parteneri muzicali Snap include Warner Music Group, Sony Music Publishing și multe altele.
TikTok a încheiat, de asemenea , un acord cu UMG în februarie. Și înainte de aceasta, în noiembrie, TikTok a anunțat un nou acord de licențiere cu Sony.