Ce e TikTok Business și cum funcționează în România
Gigantul chinez deținut de ByteDance a lansat de curând și în România TikTok Business. Iată despre ce e vorba.
TikTok e rețea de socializare care a prins extrem de bine în rândul tinerilor și nu numai. De curând, în România a fost lansată și funcția Business, destinată agențiilor care vor să își atingă obiectivele de marketing.
Astfel, companiile pot să genereze vânzări, să aibă rezultate mai bune în campaniile lor și atragă publicul pe site-urile proprii. Alimentat de algoritmul unic al platformei, feed-ul învață interesele specifice ale fiecărui vizitator printr-o serie de factori definitorii.
Cum funcționează TikTok Business
TikTok Business e o funcție destinată companiilor, mari sau mici, care caută să obțină venituri și să câștige clienți prin intermediul platformelor de socializare, spune Sylwia Chada, General Manager TikTok, Europa Centrală, într-un interviu pentru Wall-Street.
„Diversitatea videoclipurilor din feed-ul #foryou oferă utilizatorilor oportunități suplimentare de a găsi noi categorii de conținut, noi creatori, noi perspective și idei și, desigur, noi branduri. Oferim companiilor soluții de publicitate creative și eficiente, disponibile pe platforma cu cea mai rapidă creștere actuală, iar agențiile care doresc să ajungă la anumite segmente de public vor beneficia atât de atingerea unor publicuri noi, cât și de conectarea la un alt nivel cu cei ce le sunt deja clienți fideli”, a mai precizat Sylwia Chada.
Tinerii cu vârste sub 25 de ani au căpătat un soi de imunitate în fața reclamelor convenționale de la TV. Cu alte cuvinte, aceștia urăsc scenariile regizate și așteaptă ca brandurile să recurgă la repere autentice pentru a-i atrage, promovând idei asociate cu pasiunile şi abilităţile lor, într-un mod creativ.
Membrii generației Z deja au ajuns numeric să fie destul de mulți astfel încât ar fi complet irațional pentru branduri să nu se adreseze lor.
Cum ajută platforma
TikTok are avantajul de a personaliza conținutul din news feed prin faptul că îl împarte în două categorii: una pe care poți urmări doar paginile la care ai dat follow și una în care prezintă conținut nou, spune Chada.
Ceea ce TikTok a adus ca noutate este algoritmul unic personalizat, care diversifică tipurile de conținut pe care îl consumăm zilnic. Tinerii sunt cei mai conștienți de acest lucru, deoarece sunt publicul principal pe platformă (…) Ei creează în mod constant conținut real, abordabil și onest, lucru care reprezintă o gură de aer proaspăt. Totodată, împărtășesc conținutul de care sunt cel mai mândri, fie că e amuzant sau educativ, și se concentrează pe a fi autentici și transparenți. Iar de la branduri, ei așteaptă exact același lucru – Sylwia Chada, General Manager TikTok, Europa Centrală
Liderul sfătuiește companiile să creeze ele însele TikToks, să colaboreze cu creatorii și să se apropie de publicul lor într-un mod mai puțin tradițional.