Anunțul dimineții de la BCR. Toți clienții trebuie să știe de această schimbare majoră
BCR a făcut o schimbare foarte importantă pentru toți clienții români, iar asta vine ca o veste bună pentru toți românii.
Mai exact, cei de la BCR România au implementat de ceva vreme schimbări pentru metodele prin care sunt autorizate plățile online de către clienții din toată țara, iar aici vorbim despre sisteme menite să ne facă viața mult mai ușoară de acum.
Astfel, clienții BCR din toată țara, în cazul în care vor să facaă plăți online, au disponibile două metode prin care le pot autoriza în momentul de față, acestea fiind disponibile fie prin aplicația eToken, fie prin SMS.
BCR încurajează plățile online
Prima metodă implică accesarea unei secțiuni speciale din aplicația eToken pentru a vedea toate tranzacțiile care necesită autorizare și efectuarea acesteia prin simpla scanare a amprentei, recunoaștere facială, sau folosirea unui PIN.
De asemenea, banca nu a eliminat nici opțiunea de autorizare a plăților folosind un cod special trimis prin SMS, astfel că dacă telefonul tău nu are sisteme biometrice de autentificare, vei primi un cod prin SMS pentru autentificare. Aceasta este cea mai simplă metodă de autentificare disponibilă pentru clienții din România în momentul de față.
Banca nu a implementat încă metode de autorizare a plăților care să fie la fel de complicate precum cele ale altor bănci, care presupun căutarea cererilor de autorizare prin aplicațiile de mobile banking, sau platformele de internet banking. E puțin probabil astfel ca BCR România să facă acest lucru, din moment ce a implementat deja noile metode de autorizare în acest mod.
Evident, BCR a fost obligată să respecte reglementările europene în materie de securizare a plăților online, însă, spre deosebire de alte bănci, a făcut-o într-o formă în care clienții săi să nu întâmpine probleme în sistem.
Mai mult, BCR şi Visa urmăresc încurajarea adoptării serviciilor digitale şi utilizarea cardurilor bancare printr-un joc digital din aplicaţia George, platforma de digital banking a BCR, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii. Astfel, BCR și Visa au demarat primul program de gamification din banking.