17 aug. 2020 | 17:09

Uber, decizie pentru șoferii din România: ce a anunțat compania

ACTUALITATE
Uber, decizie pentru șoferii din România: ce a anunțat compania

Uber caută să-și păstreze colaboratorii, dar și să-i determine pe aceștia să ofere servicii de calitate și pe viitor. Așa că a gândit un program special pentru șoferi.

Uber anunță că extinde și-n România un program gândit special pentru șoferii colaboratori. E vorba de un program de beneficii pentru șoferii cu rating ridicat, adică cei care au oferit servicii bune și au primit review-uri pozitive din partea clienților.

Astfel, anunță Uber, cei mai apreciați șoferi vor primi reduceri pentru combustibil, pentru serviciile de spălătorie auto sau discounturi la asigurările auto. Serviciul de ride-hailing susține că programul se numește Uber Pro și acum e extins și-n România.

Uber, beneficii pentru șoferii din România

Potrivit companiei, șoferii cu rating ridicat pot acum să beneficieze de reduceri la combustil și la serviciile de spălătorie auto (10-30%) în benzinăriile MOL. Uber susține că, în curând, șoferii vor putea să obțină asigurări auto cu 20% mai ieftine prin intermediul unui nou parteneriat încheiat cu Marsh.

Șoferii vor putea accesa și opțiunea “Du-mă înapoi în zone aglomerate”, prin intermediul căreia pot rămâne sau se pot întoarce către o zonă cu cerere ridicată și vor primi mai multe informații despre distanța și durata unei curse înainte de a o accepta. Uber Pro este un sistem de recompense organizat în patru niveluri: Blue, Gold, Platinum și Diamond. Toți șoferii care optează pentru Uber Pro se încadrează automat în nivelul Blue.

Pentru a beneficia de recompensele disponibile în categoriile Gold, Platinum sau Diamond, șoferii trebuie să mențină un rating de minimum 4.85 și o rată scăzută a curselor anulate.  Șoferii pot câștiga puncte pentru fiecare călătorie pe parcursul unei perioade de 3 luni, perioada necesară pentru trecerea către următorul nivel. Aceștia primesc câte un punct pentru fiecare cursă, sau câte 3 puncte în cazul curselor din timpul orelor de vârf.

E o decizie care are rol de fidelizare (șoferii nu mai pleacă la alte servicii), dar încurajează și oferirea de servicii mai mult decât decente clienților.