FIFA 12 detaliat
Dupa mai multe leak-uri si zvonuri, EA Sports a lasat la liber informatii despre noul FIFA 12, care va aparea in toamna acestui an. In primul rand, a fost dezvaluit noul motor fizic numit Impact Engine, care ofera un plus de realism, adaugand coliziuni credibile intre jucatorii de pe teren. Acestea sunt generate procedural, ceea ce inseamna ca nu vor exista doua astfel de lovituri identice. Impact Engine va influenta si accidentarile jucatorilor, forta coliziunilor fiind luata in considerare ori de cate ori se produce cate un fault.
Alte sisteme precum Precision Dribbling, Tactical Defending si Pro Player Intelligence vor fi de asemenea incluse in FIFA 12, fiecare avand rolul de a oferi o experienta cat mai realista. Daca primele doua sunt destul de clare inca din titlu, Pro Player Intelligence va folosi elemente ale comportamentului real al jucatorilor si il va include in joc. Astfel, Kaka de exemplu va alerga mai repede catre un adversar care are mingea decat coechipierii lui cu o raza vizuala mai slaba.
Modurile „Career” si „Virtual Pro” vor fi imbunatatite, folosind evenimente reale pentru a afecta cursul evolutiei, iar o noua camera default va oferi o experienta vizuala noua. Aceasta impreuna cu un nou sistem de iluminare si un public imbunatatit vor oferi, spun cei de la EA Sports, o experienta apropiata de ceea ce putem vedea in meciurile de fotbal televizate. Sistemul Impact Engine va fi folosit numai in versiunile de PlayStation 3 si Xbox 360, restul platformelor fiind limitate la tehnologia disponibila in titlurile anterioare.
Sursa: Eurogamer