16 ian. 2019 | 08:00

Povestea neștiută despre oul care a făcut record pe Instagram

ACTUALITATE
Povestea neștiută despre oul care a făcut record pe Instagram

Un ou a devenit mai faimos decât Kylie Jenner pe Instagram. Cum a devenit virală o imagine cu un ou? Ce s-a întâmplat și cine este în spatele imaginii?

Pe 14 ianuarie fotografia publicată pe contul world_record_egg ajunsese la peste 24 de milioane de aprecieri. Pe 15 ianuarie, după ce acestă informație a apărut în toată presa, imaginaea a strâns și mai multe like-uri, iar acum ajunge la peste 40 de milioane de aprecieri.

De ce se întâmplă asta?

Și alții au avut acestă curiozitate și au căutat răspunsul în date. S-au găsit multe profiluri de Instagram de repost, adică acel gen de profil care publică orice conținut sau fotografie, atât timp cât este plătit pentu asta. Fotografia cu oul a fost găsită pe multe astfel de pagini, unele cu milioane de urmăritori.

conturi

Printre toate aceste conturi s-a găsit și contul lui Marquis Trill care pare a fi responsabil pentru acestă campanie de marketing. El este urmărit pe Instagram de Drake și Whiz Khalifa și susșine că el face parte din echipa care a susținut campania de marketing a oului. În acest moment el are peste 4 milioane de urmăritori și a publicat doar 51 de fotorafii.

Oricum ar fi, imaginea oului este un exercițiu de marketing bine executat care și-a atins scopul.

Prima întrebare pe care mi-am pus-o după ce am descoperit contul a fost: cine se află în spate? Mă așteptam să fie dezvăluit să fie vreo firmă de care vrea să-și promoveze produsele. Deocamdată, nimeni nu și-a creditat meritele, dar pe contul oului a apărut un link către un site de unde poți cumpăra două tricouri, unul negru și unul alb. Cei care vor unul trebuie să dea 20 de euro.

Ar fi fost și ciudat ca nimeni să nu încerce să facă bani pe urma acestei popularități, dar uite că cineva folosește social media cu cap.