Facebook vrea să-ți trimită notificări în toate aplicațiile companiei
Facebook are de gând să integreze și mai mult cele trei aplicații principale ale companiei, sincronizând notificările acestora.
”Familia” Facebook devine mai apropiată mulțumită noii funcții pe care compania o testează deja. Astfel, platforma de socializare, alături de aplicația de mesagerie Messenger, dar și de aplicația Instagram, ajung să aibă un numitor comun, cel al notificărilor. Astfel, vei ajunge să fii prezent în universul Facebook constant, indiferent de aplicația în care te afli momentan,
Noua funcție a fost descoperită inițial de către analistul social media Mari Smith, iar aceasta ar urma să fie folosită pentru a atrage oamenii către suita de aplicații a companiei. Aceasta ar putea fi o strategie destul de bună pentru cei care vor întotdeauna să scape de notificări imediat ce acestea apar.
Acum, chiar dacă nu ești pe Facebook și nu te interesează prea tare de notificări, tot vei fi constrâns să descoperi că cineva ți-a dat like sau ți-a comentat la o postare de pe wall, în timp ce tu navighezi pe Instagram. Astfel, vei ajunge chiar să schimbi platforma doar ca să scapi de notificare și sunt șanse să dai și pe Facebook swipe de câteva ori.
Facebook a confirmat acest test, arătând că ”efectuăm un test foarte restrâns prin care vrem să-i ajutăm pe oameni să descopere și să acceseze lucrurile care îi interesează. Explorăm diverse moduri prin care să-i facem pe oameni să comute mai ușor între Facebook, Messenger și Instagram”, scrie digitaltrends.com.
Cei care fac parte din acest test vor putea comuta între aplicații apăsând pe iconița de profil din colțul de sus al oricărei dintre cele trei aplicații. Această iconiță îți va arăta și numărul total de notificări în așteptare, cu numărul respectiv de notificări necitite pentru fiecare cont. Dacă vrei să mergi la unul dintre celelalte conturi, trebuie doar să apeși pe imaginea respectivă și vei fi mutat în cealaltă aplicație.
În mod ciudat, aplicația WhatsApp nu face parte din această integrare, cu toate că a fost cumpărată de Facebook în 2014.