27 ian. 2017 | 10:41

Ceasul românesc inspirat de Dracula care i-a cucerit pe străini

ACTUALITATE
Ceasul românesc inspirat de Dracula care i-a cucerit pe străini

Dacă vrei un ceas românesc cu adevărat inedit, atunci proiectele inițiate de Peren Watches sunt ceea ce cauți, după cum scrie și start-up.ro.

Ideea de ceas românesc a cam dispărut din vorbirea noastră, deoarece am ajuns să avem, mai mult sau mai puțin, trei branduri producătoare de astfel de accesorii, în timp ce Elveția, țară cu tradiție, are mai bine de 500 de companii distincte producătoare de ceasuri.

Andy Bica este omul din spatele Peren Watches și are la activ două campanii de finanțare pentru brand. Legenda lui Dracula a fost motiv de inspirație pentru ceasul de succes creat de Andy, Son of the Dragon. Inițial, însă, acesta a lucrat la un proiect de inițializare, urmând ca al doilea să reprezinte un mod de a promova Transilvania, România, dar și tradițiile românești.

Să faci un ceas nu e o treabă ușoară, iar Bica știe cel mai bine asta, având în vedere că a depus destul de multe eforturi pentru a pune pe picioare cea de-a doua campanie. Ceasul este ”Swiss Made”, având mai mult de 20% de componente produse în Elveția, dar identitatea românească va rămâne la baza ceasurilor pe care Andy vrea să le producă în continuare.

Dracula este doar începutul în ceea ce privește ceasurile de insirație românească produse de Peren Watches. Andy vrea ca următoarele ceasuri să aibă la bază design-uri inspirate de cultura Cucuteni, dar și de brățările dacice.

Ceasurile create de Peren Watches au o prezență din ce în ce mai bună în mediul online, iar acolo vor rămâne o perioadă de timp. Asta deoarece Andy nu este dispus să mărească semnificativ prețurile ceasurilor pe care le produce, doar pentru a avea ceasurile expuse într-un raft.  Așteptăm cu interes și viitoarele creații ale companiei.