Cum vrea Tinder să elimine virtualul din realitatea virtuală [VIDEO]
În cadrul CES 2017, Tinder a avut propriul stand, unde a prezentat o cască de realitate virtuală inedită.
Zeci de produse au fost lansate în cadrul CES 2017, iar dacă cei care au fost acolo s-au plictisit de a vizita zeci de standuri cu noutăți clasice, puteau vizita și standul celor de la Tinder, unde a fost prezentată o ”cască pentru realitate virtuală”, pentru două persoane, unde tot ceea ce faci este să te uiți în ochii celuilalt.
Astfel, Tinder a creat o campanie de publicitate prin care vrea să scoată V-ul din VR. ”Am creat propria cască de realitate virtuală având experiența aplicației la origini. Vrem ca oameni reali să aibă o experiență reală și, la fel ca în cazul aplicației, funcționează doar dacă există două persoane interesate”, arată creatorii într-o postare pe blog.
Tinder a creat chiar și o reclamă pentru așa-zisa cască pentru realitate virtuală. Clipul începe cu un cadru apropiat al căștii, pe care apare logo-ul aplicației, iar pe măsură ce camera se îndepărtează, vedem că dispozitivul este purtat de un bărbat și de o femeie, ce se privesc în ochi, prin intermediul căștii.
Dincolo de glumă, cei de la Tinder sunt conștienți de impactul pe care îl poate avea realitatea virtuală asupra întâlnirilor și relațiilor. Jonathan Badeen, cofondatorul aplicației, a afirmat că acest mediu ar putea transforma societatea mai devreme decât mai târziu. Acesta crede că în doi până la cinci ani, lucrurile vor sta altfel datorită realității virtuale, arată digitaltrends.com.
Adevărul este că realitatea virtuală ar putea chiar să elimine o parte din obstacolele apărute în cadrul conceptului de ”online dating”. Spre exemplu, oamenii ar putea să se întâlnească și să interacționeze într-un mediu virtual înainte să se vadă în viața reală, ceea ce ar putea constitui un element de siguranță pentru unii.