Cum are de gând LG G6 să fenteze competiția
LG G6 este în pregătiri de ceva vreme, iar pe măsură ce data de lansare se apropie, se pare că producătorii o ajustează pentru a-și maximiza profiturile.
Deși compania a făcut eforturi masive de popularizare a LG G5, telefonul nu s-a ridicat la așteptările creatorilor. Mai mult, se pare că LG nu a reușit nici să profite de eșecul pe care Samsung l-a înregistrat cu Galaxy Note 7.
LG are de gând să-și schimbe strategia pentru 2017 și abandonează experimentul modular pe care l-a introdus odată cu modelul G5. Astfel, este interesant de urmărit ce abordare vor avea când vine vorba de următorul flagship. Anul acesta nu a adus destul de multe progrese pe piață, dar anul viitor ar putea oferi surprize.
Astfel, în comparație cu anul acesta, noul LG G6 ar putea fi disponibil pe piață cu o lună mai devreme. Modelul G5 a fost dezvăluit la sfârșit de februarie 2016, chiar înaintea Mobile World Congress. Cu toate acestea, achizițiile au putut fi făcute abia în aprilie.
G6 va fi disponibil pentru clienți cu o lună mai devreme decât de obicei, astfel că primele smartphone-uri vor putea fi cumpărate la sfârșit de februarie sau la început de martie. Între funcțiile noi ale dispozitivului se vor regăsi posibilitatea de a efectua plăți cu device-ul, încărcarea wireless dar și rezistența la apă, arată xda-developers.com.
Motivul pentru care LG G6 ar fi lansat mai devreme este pentru a spori vânzările telefonului. Device-ul va avea de-a face cu o competiție destul de puternică, mai ales din partea Samsung și Apple, dar și alte nume, chiar Nokia, ar putea râvni la o parte din piață.
Având în vedere că Galaxy S8 ar putea fi amânat cu cel puțin o lună, LG ar avea două luni avans de la momentul lansării, timp în care ar avea șansa de a capitaliza lansarea timpurie a telefonului.