Facebook Marketplace îți va permite să vinzi și să cumperi produse
Odată cu lansarea Marketplace, Facebook se implică din ce în ce mai mult în comerțul online.
Conform unui studiu de anul trecut, deși vizităm un număr foarte mare de site-uri pe desktop, 80% din timpul petrecut pe telefon este dedicat primelor cinci aplicații. Una dintre cele mai populare în acest moment este Facebook, iar compania lui Mark Zuckerberg se pare că a găsit o nouă metodă prin care să-i determine pe oameni să o folosească și mai mult.
Ne referim aici la Marketplace, cel mai nou serviciu anunțat de rețeaua socială. Potrivit celor de la Verge, Marketplace le va permite utilizatorilor să cumpere și să vândă produse prin intermediul ei. În condițiile în care aproximativ 450 de milioane de oameni folosesc în fiecare lună Facebook pentru a comercializa produse, Marketplace reprezintă o evoluție firească a rețelei sociale.
Conform comunicatului oficial, atunci când este accesat, Marketplace va afișa la început poze ale unor lucruri disponibile la vânzare în apropiere. ”Pentru a găsi ceva anume, accesați funcția Search de deasupra și sortați rezultatele în funcție de locație, categorie și preț. De asemenea, puteți vedea ce este disponibil în anumite categorii, precum electronice sau îmbrăcăminte”, este specificat pe blogul Facebook.
Din câte se pare, Marketplace ar trebui să înlocuiască pictograma Messenger din aplicația Facebook și va fi disponibil doar pe dispozitivele mobile. Cu toate acestea, comunicatul indică în mod clar că Facebook lucrează la o versiune pentru desktop. Pentru moment, Marketplace este disponibil doar în patru țări (Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Australia și Noua Zeelandă), urmând a apărea și pe alte piețe.
În luna august, vă spuneam că Facebook ar vrea să-și deschidă propriul magazin virtual exclusiv pentru jocuri, care va funcționa ca o aplicație dedicată pentru utilizatorii de PC-uri. Existența sa a fost confirmată printr-un comunicat de presă și se pare că ar trebui să poate fi experimentat de mare masă a utilizatorilor în momentul în care mai mulți dezvoltatori vor opta să-și găzduiască proiectele acolo.