Dacă îți făceai griji că hoții au rămas fără imaginație, ei bine, e important să știi că se pare că dispun de un izvor nesecat de idei.
Infractorii din New York au găsit o modalitate aproape ingenioasă de a jefui magazinele Apple. Îmbrăcându-se precum angajații Apple Store, mai mulți doritori înfocați de iPhone, care nu voiau totuși să și le achiziționeze precum niște oameni normali, au reușit să ușureze magazinele de telefoane în valoare de mii de dolari.
Pur și simplu s-au îmbrăcat asemănător personalului magazinelor și au mers drept la sertarele de stocare. În martie, un magazin din Upper West Side a fost ținta unor astfel de jafuri de două ori. Au fost furate 67 de telefoane, a căror valoare se ridica la 50.000 de dolari. Recent, cineva a furat „doar” 19 iPhone-uri de la magazinul retail din SoHo.
Aparent, infractorul a folosit exact tactica descrisă mai sus: s-a îmbrăcat precum un angajat și s-a îndreptat aparent inocent spre depozit, de unde a sustras dispozitive în valoare de 16.130 de dolari. A avut un complice, iar în cazul în care vă întrebați, telefoanele au fost scoase din magazin ascunse în tricouri, ca într-o comedie clișeică. Potrivit Gizmodo, uniformele Apple sunt „vinovate”. Acum ceva timp, compania cerea personalului să poarte tricouri cu tematică pentru lansarea fiecărui produs, din fiecare sezon.
Anul trecut, Angela Ahrendts a introdus tricouri permanente, albastre și cu logo-ul Apple inscripționat mic. Conceptul ei se numește „Back to Blue… But All New„, iar scopul acestor uniforme a fost să dea statutul high-end pe care gigantul din Cupertino îl merită. Evident, dezavantajul tricourilor acestora e sunt ușor de copiat sau de cumpărat online. Și la fel de evident, în magazinele mici e considerabil mai greu să se infiltreze cineva, dar cele mari sunt cât se poate de susceptibile în fața practicilor de tipul acesta.