Cum să îți repari telefonul într-o oră (P)
Timpul tău este prețios, știm asta. Tocmai de aceea, ți se întâmplă să amâni lucruri importante pentru că ar dura mult să le rezolvi, nu-i așa? Dacă ți-am spune că unele probleme se pot rezolva într-o oră?
Ei, bine, nu toate, însă cele legate de telefon, da. Asta dacă ai un smartphone Huawei și ești informat. Păi tocmai de aceea citești playtech.ro 🙂 E momentul să afli totul despre serviciul “Reparația într-o oră”, pus la dispoziție de către Huawei România, pentru utilizatorii produselor sale.
Știm că prima întrebare la care te vei gândi este cât costă și am pregătit deja răspunsul: nimic. Doar drumul până la Service-ul Autorizat Huawei, din Bulevardul Decebal, nr. 14, sector 3, București.
Ce ai de făcut? Trebuie să te asiguri că telefonul tău încă este în garanție, iar tu să nu fi făcut intervenții neautorizate asupra acestuia. Specialiștii ESD România îți vor oferi soluții și se vor ocupa de reparația acestuia într-o oră! Să îți spunem că rată de rezolvare estimată a dosarelor deschise prin acest serviciu este de 90%? Pe scurt: nu îți pierzi timpul când vii aici!
În cazul in care nu ești din București, Huawei România îți pune la dispoziție un mod rapid de a luă legătura cu specialiștii companiei, prin intermediul liniei de telefon gratuite Tel Verde Huawei. Dacă este nevoie, aceștia vor trimite la tine acasă un curier, care va ridica telefonul, îl va preda în siguranță service-ului autorizat, iar, la finalul intervenției, ți-l va înapoia reparat.
Un alt beneficiu important: poți avea încredere în calitatea reparațiilor efectuate, pentru că service-ul este asigurat de către una din cele mai bune companii din domeniu: ESD România.
Acum, că știi ce e de făcut, gândește-te doar la asta: timpul nu mai e un impediment când vine vorba de buna-funcționare a smartphone-ului tău!
Notă: Programul Service-ului Autorizat este între 09:00-18:00, de luni până vineri, sâmbătă 10.00-15.00. De asemenea, linia de telefon gratuită de tip TEL VERDE pentru România – 0800 400 896 este disponibilă de luni până vineri, între orele 09:00 -18:00, în afara sărbătorilor legale, iar utilizatorii pot suna pentru a cere orice informație sau pentru a face o sesizare, în legătură cu produsele sau serviciile Huawei.