07 ian. 2016 | 14:43

Fitbit lansează o brățară de fitness cu funcționalități de smartwatch

ACTUALITATE
Fitbit lansează o brățară de fitness cu funcționalități de smartwatch

Fitbit e un lider în domeniul purtabilelor încă de dinainte ca oamenii să înțeleagă exact ce sunt tehnologiile purtabile. Plănuiește să își păstreze poziția fruntașă, chiar dacă e serios amenințat de Apple.

Fitbit a prezentat Blaze, o brățară de fitness cu câteva caracteristici parcă inspirate de la Apple Watch. Brățările Fitbit sunt lideri în industrie dintr-un motiv simplu: sunt calitative, ușor de folosit, rezistente și înglobează cam toate funcțiile de care are nevoie un pasionat de fitness. Totuși, nu arată în vreun mor care să capteze atenția. Și președintele Obama poartă una, care trece destul de neobservată. Blaze, totuși, e diferită, scrie CNN.

Are ecran tactil color, iar designul e considerabil mai subțire. În plus, are câteva caracteristici standard de smartwatch, precum posibilitatea de a răspunde sau de a refuza apelurile, calendar și muzică. Totuși, rămâne o brățară de fitness, și nu un smartwatch. Nu te aștepta să poți intra pe Facebook sau să îți poți plăti lucrurile cu ajutorul ei. Evident, îți monitorizează activitatea fizică și îți sincronizează automat programele de exerciții cu telefonul. Ține evidența pulsului, pașilor făcuți și activității de peste zi, dar nu e suficient pentru a fi considerată măcar aproape de un smartwatch.

Fitbit și-a dublat vânzările în al treilea trimestru al anului 2015, depășind Apple Watch. Desigur, l-a depășit cu mai puțin de un milion de dispozitive, dar tot e un record de luat în seamă. Deține cam 85% din piața purtabilelor de fitness, dar în curând, ceea ce oferă nu va mai fi suficient. Prin urmare, compania speră că funcționalitățile adăugate pe parcurs pot menține loialitatea clienților.

Noul Fitbit Blaze are o funcție care îi va entuziasma pe toți proprietarii de smartwatch: bateria durează cinci zile. Un minus ar fi că nu are GPS, pentru a păstra designul slim, deci tot va trebui să alergi cu telefonul în buzunar, pentru a păstra rutele în memorie. Brățara vine cu bandă neagră, maro și albastră, pornind de la 200 de dolari.