03 apr. 2015 | 06:15

Gheaţă imprimată 3D pentru marketing creativ la whiskey Suntory [VIDEO]

ACTUALITATE
Gheaţă imprimată 3D pentru marketing creativ la whiskey Suntory [VIDEO]

Deoarece se pare că am ajuns în punctul în care sunt posibile astfel de creaţii, mai jos vedem în detaliu cum poate fi creată o imprimată 3D.

Încercând probabil să introducă un public cât mai numeros în domeniul whiskey-urilor japoneze, cei de la Suntory au apelat la agenţia TBWA/Hakuhodo pentru realizarea unei campanii de marketing menite impresioneze şi să atragă internauţii. Rezultatul este un clip de un minut pe care vă recomand să-l urmăriţi la calitate HD.

Pentru că un cub masiv de gheaţă care se topeşte greu este cea mai bună formă de a răci un pahar cu whiskey, cei de la TBWA/Hakuhodo au organizat un concurs internaţional pentru modele 3D menite să fie folosite într-o nouă reclamă. Deşi procesul efectiv de materializare al creaţiilor din gheaţă nu ţine neapărat de ideea clasică de imprimare 3D, fiecare exemplar a fost sculptat printr-o maşină CNC la –7 grade. Deşi o astfel de operaţiune de modelare a durat în medie 6 ore, rezultatul final este impresionant, chiar dacă nu poate fi din păcate reprodus în confortul căminului.

Fiecare model participant la competiţie a fost desenat în Autodesk 123D. În total au fost aleşi 10 câştigători de pe întregul mapamond care au fost transportaţi la o locaţie secretă pentru a celebra victoria şi a se bucura de un Suntory. Per ansamblu, este imposibil de apreciat eficienţa unei astfel de campanii de promovare, dar acest aspect nu ar trebui să ne oprească să apreciem farmecul spotului publicitar.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele