Cu un abonament pe YouTube s-ar putea să scăpaţi de toate reclamele
După ce au început să cocheteze serios cu un serviciu de streaming intitulat Music Key, cei de la YouTube s-ar putea să vă ceară plata unui altfel de abonament.
Nu au trecut decât câteva luni de când YouTube a introdus în câteva ţări accesul la un serviciu contra cost. Acesta din urmă poartă numele de Music Key şi vă permite să ascultaţi un volum nelimitat de muzică pe gusturile voastre. Pentru că plata unui abonament reprezintă o soluţie mai profitabilă pe termen lung, aceeaşi ingineri din spatele companiei Google se gândesc serios să vă ofere posibilitatea să scăpaţi de reclame.
Surse apropiate de YouTube au confirmat că s-ar putea să vedem în curând introdusă posibilitatea plăţii unei taxe pentru a scăpa de toate reclamele de pe site, indiferent dacă este vorba de bannere sau reclame video afişate înaintea clipurilor pe care doriţi să le vizionaţi intenţionat. Singurul conţinut care nu va fi inclus în această campanie constă în reclamele şi scurt metrajele de promovare urcate online de diverşi uploaderi pentru a fi vizionate ca atare, nu ca materiale de promovare.
Prima oară când divizia celor de la Google a cochetat cu astfel de iniţiativă a avut loc în 2013 în cadrul unui program pilot temporar care cerea utilizatorilor plata unui preţ modic de 99 cenţi pe lună pentru a nu mai afişa nici o reclamă. În acelaşi context, Robert Kynci, director de conţinut şi operaţii pe business la YouTube, a afirmat că cei care au apelat la reclame video ce nu pot fi sărite când vă uitaţi la un clip au înregistrat o creştere a vânzărilor anuală cu 70%.
La ora actuală, noul sistem de YouTube contra cost continuă să fie finisat, în timp ce directorii gigantului se străduiesc să calculeze preţul perfect.