Creatorii Uncharted 4 au o veste proastă pentru gamerii pe Sony PlayStation 4
Creatorii Uncharted 4 nu vor să creeze un joc la 60 FPS pe motiv că experiența de joc va fi alterată.
Acum aproximativ doi ani, Peter Jackson, creatorul seriei The Hobbit, s-a ambiţionat să aducă în unele cinematografe popularul film la 48 de cadre pe secundă. Deşi efectul 3D devenea subit mai puţin obositor pentru ochi, se crea o impresie generală de scenetă de teatru din cauza realismului exacerbat. În teorie, jocurile nu ar trebui să vină cu aceleaşi probleme. Din păcate, nici în cazul acestui mediu, nu toţi sunt de părere că dublarea numărului de cadre pe secundă afişat pe ecran constituie un beneficiu vizual.
Pentru Uncharted 4, Bruce Straley, regizorul jocului, a afirmat că cel mai recent demo al jocului său pentru PS4, înfăţişat la Sony Experience, era blocat la 30 de cadre pe secundă. Gestul a fost intenţionat. „În realitate, ne aflăm la peste 30, dar l-am blocat pentru demo“, a spus acesta. Tot el a argumentat gestul printr-o decizie artistică mai mult sau mai puţin personală. „Vom face tot ce ne stă în putinţă să facem jocul pe care ne dorim să-l facem. Dacă asta înseamnă că am putea merge la 60, dar am pierde ceva ce ar avea un impact asupra experienţei jucătorului, atunci este alegerea noastră ca dezvoltatori să zicem că mergem mai departe pentru experienţă în defavoarea celor 60 de cadre“, a completat acesta.
Deşi nu am avut o confirmare sigură, aceste afirmaţii pot fi percepute ca nişte dovezi că Uncharted 4: A Thief’s End nu va fi disponibil la 60 FPS pe consola next-gen a japonezilor. Experienţa de gaming nu ar mai fi cea cu care ne-am obişnuit în cazul numărului mai mare de cadre pe secundă, motiv pentru care, 30 de cadre pe secundă sunt considerate suficiente.