Microsoft militează pentru renunțarea la Windows XP, utilizatorii sunt revoltați
Microsoft militează în continuare pentru renunțarea la Windows XP și eventual upgrade-ul la Windows 8 sau Windows 8.1, iar utilizatorii răspund în continuare și mai agresiv.
Tacticile de PR ale lui Microsoft sunt câteodată discutabile, la fel ca și ale celor mai mari companii din industrie. De multe ori ne amuzăm la răspunsul utilizatorilor la acestea.
Câteva articole ce conțin multe comentarii negative sunt în linkurile de mai jos:
- Microsoft In Hot Water After YouTube Stealth Marketing Stunt Backfires
- Microsoft Starts iPad Trade-In Campaign – Store Vouchers For Old iPads
- Microsoft Making Controversial Anti-iPad Adverts To Market Windows 8 Tablets
- Microsoft Attacks Gmail Again With A New Video As Part Of “Scroogled” Campaign
- Microsoft Attacks Google, Says It Does Anything To Monetise Consumer Data
Ultimul exemplu de articol care a stârnit un număr mare de reacții este cel publicat de curând, prin care Microsoft promovează din nou upgrade-ul de la Windows XP. Într-o încercare de a convinge utilizatorii să își ajute prietenii și familia să facă upgrade-ul la Windows 8.1 dacă aceștia folosesc încă Windows XP, articolul a primit un număr mare de critici de la utilizatori supărați ce folosesc o varietate de sisteme de operare Microsoft. Răspunsurile sunt de genul:
- thebuzzcjc: “Aș schimba Windows 8 cu XP în orice zi a săptămânii și l-aș considera un upgrade substanțial”
- trparky: “În ceea ce privește sentimentul meu față de Windows 8/8.1, este după cum urmează….. E NASOL!”
- WL1999: “Microsoft nu își ascultă clienții. Îmi place PC-ul meu cu Windows XP și nu sunt interesat de upgrade, însă simt că sunt forțat să o fac. Este atât de inconvenabil pentru Microsoft să continue suportul pentru Windows XP?”
Desigur, aceste tipuri de articole nu sunt deloc favorabile pentru imaginea companiei, mai ales că subiectul este unul destul de controversat și este în atenția publicului de destul de multă vreme. Și Microsoft are dreptate în ceea ce privește breșele de securitate, însă și utilizatorul se simte obligat să facă o tranziție, deloc gratuită, la un produs care nu îi place.