King București a mai angajat 44 de oameni și mai urmează
Știrile despre angajări continue sunt vești cât se poate de bune, mai ales în vremuri ca acestea, de somaj intens. King București, studioul din România al importantului dezvoltator de jocuri casual, tocmai a încheiat o campanie de recrutare de trei luni, dar anunță că nu se oprește aici.
În cele 3 luni de la începutul campaniei de recrutare, aproximativ 1400 de candidaţi şi-au depus CV-urile pentru unul din posturile oferite de King România. Având în vedere succesul jocurilor King, era de așteptat să apară nevoia creşterii numărului de programatori care să se concentreze pe dezvoltarea şi testarea de noi titluri din portofoliul dezvoltatorului, dar şi pe îmbunătăţirea titlurilor deja existente.
“La King nu doar au numeroase oportunităţi de dezvoltare profesională şi personală, ci au şi posibilitatea de a fi autorii următorului hit al jocurilor casual, lăsându-şi amprenta asupra a milioane de oameni din întreaga lume,” declară Mihai Sfrijan, Head of Studio King Bucureşti, despre noii intrați în echipa King București.
În ultimele luni, King şi-a extins echipa din România cu 44 oameni, ajungând la 71 de angajaţi şi continuă să recruteze specialişti, astfel încât în 2014 să ajungă 100-120 de angajaţi. Săptămânal, la King au loc aproximativ 20 de interviuri, adică în jur de 4 interviuri în fiecare zi.
Printre posturile oferite de studioul King București se numără: QA Practitioner, Data Scientist, C++ Game Developer (Mobile), Game Developer (Flash), Java System Developer, Producer, Test Automation Engeneer și UI Designer. În ceea ce priveşte studiile necesare pentru a lucra la King, majoritatea candidaţilor care aplică pentru postul de developer au terminat Facultatea de Automatică şi Calculatoare sau Facultatea de Informatică, cei interesaţi să ocupe poziţia de data scientist au terminat Facultatea de Matematică sau Cibernetică, iar cei care vor să lucreze în graphic design vin de la Facultatea de Arte.
„Cei mai mulţi candidaţi au vârsta medie de 28 de ani, sunt la nivel de mediu spre senior şi provin din industria IT&C, cu precădere din gaming, însă sunt şi candidaţi care vin din domenii ca cercetare sau consultanţă.” – Mihai Sfrijan.
Interesantă este schimbarea de interes în ceea ce privește candidații de sex feminin. La interviurile King București din ultimele luni, cam un sfert dintre candidații prezenți au fost femei.
Potrivit King, principalele motive pentru care candidaţii sunt atraşi de companie sunt oferta salarială peste media pieţei, beneficiile pentru angajaţi, oportunităţile de carieră internaţionale, mediul de lucru flexibil, transparenţa, puterea de decizie acordată angajaţilor, atmosfera relaxată şi… mândria de a contribui la divertismentul a milioane de oameni din toată lumea.