11 dec. 2013 | 10:10

So viral it’s scary – O nouă campanie publicitară creativă marca LG [VIDEO]

VIDEO
So viral it's scary - O nouă campanie publicitară creativă marca LG [VIDEO]

Încercând să desfiinţeze mitul cum că bărbaţii nu sunt capabili de multitasking, cei de la LG au creat un nou  „So viral it’s scary”.

So viral it's scary lg 29 ultra wide monitor

Clipul de mai jos vine în continuarea unei campanii începute în urmă cu câteva luni care la momentul respectiv purta numele de „So real it’s Scary”.  În acel context, un TV imens de 84 de inci făcea o treabă foarte bună să păcălească nişte oameni cum că au parte de o ploaie de meteoriţi. La momentul respectiv s-au creat nu mai puţin de trei scenarii diferite manifestate prin clipuri individuale care în total au adunat 45 de milioane de vizionări pe YouTube.

Noul clip poartă numele de „So viral it’s scary” şi a fost creat în parte pentru a promova monitoarele Ultra Wide 21:9 de 29 de inci ale companiei şi, în parte, pentru a desfiinţa mitul că bărbaţii nu au aceeaşi abilitate nativă de multitasking pe care o au femeile. Deşi nu există foarte multe similarităţi cu serialul MythBusters, scopul scurt metrajului este unul similar.

Pe lângă monitorul pe care l-am testat şi noi în urmă cu câteva  luni, după ce apăsaţi pe play mai jos veţi fi luaţi prin surprindere de câini ucigaşi, clovni şi camere ascunse. Vizionare plăcută!

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele