09 dec. 2013 | 17:33

Havok Physics va fi folosit de Ubisoft pentru cele mai noi titluri ale sale

ACTUALITATE
Havok Physics va fi folosit de Ubisoft pentru cele mai noi titluri ale sale

Motorul de randare Havok Physics va fi folosit de Ubisoft în producția ultimelor jocuri, ca Assassin’s Creed IV Black Flag.

Havok-Logo

Folosind acest motor de randare grafică, Ubisoft reușește să aducă un nivel mai ridicat de imersiune în lumea unuia dintre cele mai așteptate jocuri, Assassin’s Creed IV Black Flag.

”Assassin’s Creed IV Black Flag avea o mulțime de provocări legate de physics, iar Havok a fost instrumentul în rezolvarea acestora. În primul rând, era vorba de simularea ambarcațiunilor din secolul 18 pe un ocean agitat. Folosind Havok Physics, am reușit să ne asigurăm că experiența jocului era la fel de complexă și interesantă și pe ocean, la fel ca și pe uscat”, a declarat Sylvain Trottier, producător la Ubisoft.

Thenologia Havok Physics nu este însă limitată la ultimul joc din serie. Va fi utilizată într-o varietate destul de mare de jocuri de la Ubisoft, jocuri ca Watch Dogs, Tom Clancy The Division, jocuri care urmează să fie lansate pentru cele mai noi console. Ubisoft folosește tehnologia Havok pe toate platformele pentru a asigura o experiență complexă și similară, indiferent de platforma pe care vor fi experimentate jocurile, fie că este vorba de PlayStation 4 sau Xbox One, ori modele mai vechi ca PlayStation 3, Xbox 360, Wii U sau chiar și pentru PC.