Topsy, compania de analiză social media, a fost achiziționată de Apple
Compania de analiză în social media, Topsy, a fost recent achiziționată de Apple, aceasta fiind a doua achiziție a gigantului în această lună.
Topsy este specializată în analiza informațiilor de pe Twitter pentru a observa trendurile de consum și achiziție ale consumatorilor. Valoarea estimată a sumei plătite de Apple pentru Topsy este de aproximativ 200 de milioane de dolari. Compania este una din foarte puținele care au acces complet la stream-ul complet de date al lui Twitter, și care poate oferi clienților săi informații din cele mai variate domenii posibile. Competitorii majori ai lui Topsy sunt două companii pe numele lor DataSift și Gnip.
Apple a confirmat achiziția lui Topsy însă a refuzat să ofere alte detalii. Unul din analiștii informați pe această temă este de părere că Apple va folosi tehnologia și informațiile lui Topsy pentru a își plasa mai bine produsele în social media. Cel mai probabil are dreptate.
Având în vedere cantitatea de informații care circulă pe Twitter și, mai ales, interacțiunea care are loc între utilizatori și brandurile cu o poziție puternică pe această rețea de social media, Apple ar putea avea un avantaj clar. Totul e să își targeteze produsele strict către cei interesați de ele în primă fază, iar apoi către cei care dezvoltă un interes mai scăzut. Vom vedea într-un viitor apropiat dacă Topsy s-a dovedit o investiție bună pentru Apple.