Prima reclama pe Instagram starneste reactii puternice
Prima reclama pe Instagram aduce cu sine reactii puternice din partea utilizatorilor. Unii spun ca vor renunta la platforma, altii sunt perfect de acord cu acest serviciu.
Reclama este pana la urma unul dintre modurile cele mai bune de monetizare ale oricarei platforme de social media. Alta varianta ar fi introducerea de conturi platite insa, acea solutie cu siguranta ar duce la diminuearea numarului de utilizatori de pe respectiva platforma.
Prima reclama pe Instagram vine de la designer-ul Michael Kors si afiseaza un ceas de aur alaturi de o farfurie de macaroane. Aceasta reprezinta un preview al modului cum vor arata reclamele pe reteaua de socializare. In partea de sus, in dreapta, va aparea mesajul Sponsored, atunci cand imaginea este vazuta in feeed.
Reclamele vor aparea ca posturi identice ca dimensiune si format cu imaginile de pe Instagram. Vor putea fi identificate ca reclame prin mesajul din dreapta sus, si probabil vor veni de pe conturile de Instagram ale companiilor.
Instagram a promis ca nu va efectua alte modificari in fluxul de postari pentru a afisa reclamele diferit, iar numarul acestora va fi la inceput modic, doar din partea anumitor adevertiseri. Probabil in viitor aproape oricine va putea sa plateasca pentru afisareunui post, la fel cum se intampla si pe Facebook.
Imaginea reclamei este vizibila ca Sponsorizata doar in feed. Daca utilizatorul se uita direct pe contul advertiser-ului, aceasta pare o imagine normala.