02 sept. 2025 | 14:21

Un alt CEO devine viral într-o filmare după cazul cuplului de la concertul Coldplay. S-a întâmplat la US Open, clipul a strâns milioane de afişări

ȘTIRI EXTERNE
Share
Un alt CEO devine viral într-o filmare după cazul cuplului de la concertul Coldplay. S-a întâmplat la US Open, clipul a strâns milioane de afişări
Piotr Szczerek, un CEO polonez, protagonist al unui scandal viral similar cu cel de la concertul Coldplay (Sursa foto: Colaj Playtech)

La doar câteva săptămâni după ce Andy Byron, CEO-ul companiei Astronomer, a devenit subiect de discuție globală în urma unei idile surprinse de „kiss-cam” la un concert Coldplay, un nou episod similar face valuri în mediul online. De această dată, atenția publicului s-a mutat la US Open, unde un director din Polonia a ajuns în centrul unui scandal viral, după un gest surprins de camere în tribune.

Un CEO polonez, protagonist al unui scandal viral la US Open

Un nou episod controversat care implică un director executiv face înconjurul internetului, de această dată pe terenurile de la US Open. Piotr Szczerek, CEO al companiei poloneze de pavaje Drogbruk, a fost surprins de camere în timp ce părea să smulgă șapca unui copil căruia jucătorul de tenis Kamil Majchrzak intenționa să îi ofere acel suvenir.

În imaginile difuzate online, Majchrzak continua liniștit să acorde autografe, fără să își dea seama de situație, în timp ce camera insista asupra lui Szczerek, vizibil încântat, și a băiatului vizibil surprins. Reacțiile nu au întârziat să apară: clipul a acumulat 19 milioane de vizualizări pe X (fosta Twitter), iar presa internațională a relatat intens cazul.

Confruntat cu valul de critici, Szczerek a publicat luni un comunicat pe pagina de Instagram a companiei. „Eram convins că Majchrzak îmi întindea mie șapca și am făcut o greșeală uriașă”, a explicat acesta.

„Știu că am dat impresia că am luat intenționat un suvenir de la un copil. Nu a fost intenția mea, dar asta nu schimbă faptul că l-am rănit pe băiat și am dezamăgit fanii.”

Pentru a calma situația, Szczerek a precizat că șapca a fost înapoiată copilului și că și-a cerut scuze familiei. Totodată, CEO-ul a dezactivat comentariile la postarea sa, invocând protejarea familiei de atacurile online.

Scandalul Andy Byron, la concertul Coldplay

Cazul readuce în discuție fragilitatea imaginii publice a liderilor de mari companii, într-o eră în care fiecare gest poate fi filmat și distribuit instantaneu. În doar câteva ore, un moment aparent minor poate deveni viral și poate genera un val de reacții negative care afectează atât reputația personală, cât și brandul companiei.

Nu este primul incident de acest fel. În urmă cu câteva luni, un alt CEO, Andy Byron, șeful companiei Astronomer, a fost surprins pe „kiss cam” la un concert Coldplay, îmbrățișând-o pe directoarea de resurse umane a firmei. Clipul a devenit viral și a dus la demisia sa.

Scandalul de la US Open arată încă o dată că, în era digitală, liderii trebuie să fie extrem de atenți la comportamentul lor în public. Chiar și un gest neintenționat poate declanșa o furtună mediatică cu urmări greu de controlat.