Televizoarele care arată ca niște tablouri câștigă teren în casele oamenilor. Cât costă, ce trebuie să știi despre ele
:format(webp)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2025/03/televizoare-rama-de-tablou.jpg)
Pentru cei care iubesc televizoarele mari, dar urăsc aspectul unui ecran imens care iese din perete, există din ce în ce mai multe opțiuni.
Hisense, un brand cunoscut pentru televizoarele de calitate și prețurile accesibile, a lansat modele Canvas TV de 75 și 85 de inch, care se înscrie cu succes în această tendință, spre exemplu, scrie Gizmodo.
Deși nu sunt primii pe acest segment, apariția acestor modele ne arată că designul de tip „ramă de tablou” devine tot mai popular și, sperăm, mai accesibil financiar.
Raportul dintre un design inovator și performanță înaltă la televizoarele „tablou”
Hisense Canvas sunt televizoare 4K QLED, asemenea modelelor ULED ale companiei, dar cu un design care depășește standardele.
Ecranul mat, cu protecție anti-reflexie, și montura subțire care ajută la ascunderea ecranului, sunt elemente cheie care fac ca acest model să arate mai degrabă ca o lucrare de artă decât ca un dispozitiv electronic.
Prețurile nu sunt chiar mici, însă sunt mai accesibile în comparație cu alte modele similare. Modelul de 75 de inch va costa 2.500 de dolari, iar cel de 85 de inch se va vinde pentru 4.000 de dolari la lansarea din primăvara acestui an.
În plus față de designul atrăgător, Hisense Canvas TV vine cu funcția „Art Mode”, care transformă televizorul într-o galerie de artă virtuală, afișând lucrări de artă sau fotografii personale, în funcție de preferințe.
Practic, este similar cu cel al televizorului Samsung The Frame, care a devenit faimos pentru transformarea televizorului într-o piesă decorativă. Samsung oferă inclusiv un serviciu de abonament lunar pentru a accesa o gamă variată de lucrări de artă celebre, cum ar fi Van Gogh sau Monet.
:format(webp)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2025/03/tv-rama-tablou-scaled.jpg)
Hisense Canvas TV / Foto: Hisense USA
Concurența acerbă în piața de nișă
În 2021, Samsung a vândut mai mult de un milion de unități The Frame, ceea ce a reprezentat cel mai mare succes al unui produs de divertisment pentru acasă din istoria companiei.
În prezent, Samsung oferă reduceri semnificative la modelele The Frame, iar prețurile pentru un televizor de 85 de inch au ajuns la aproximativ 1.800 de dolari, față de 3.000 de dolari cât era prețul inițial.
În paralel, TCL a lansat modelele NXTVision și NXTVision Pro, care, de asemenea, au dimensiuni de până la 85 de inch și sunt o alternativă mai accesibilă pentru cei care doresc un televizor care nu arată ca un dispozitiv clasic.
Un viitor mai ieftin pentru TV-urile de acest fel
Pe măsură ce tot mai mulți consumatori aleg televizoare care nu arată ca televizoare tradiționale, costurile acestora ar putea scădea semnificativ, iar prețurile televizoarelor convenționale ar putea ajunge la un nivel și mai accesibil.
Astfel, cei care preferă televizoare care se potrivesc perfect în decorul casei lor, fără să iasă în evidență, ar putea beneficia de o opțiune de calitate și mai ieftină. Viitorul sună, așa cum se zice, destul de bine.