Supermarketul care se află în orice oraş din România înapoiază până la de 3 ori valoarea TVA-ului pentru produsele alimentare. Clienţii vor primi un cupon special
Un cunoscut lanț de supermarketuri prezent în toată țara lansează o campanie menită să sprijine românii în fața scumpirilor. Pe durata lunii august, clienții vor beneficia de reduceri consistente, echivalente cu până la de trei ori valoarea TVA-ului, în funcție de categoria produsului. Reducerea este acordată sub formă de cupon, valabil pentru cumpărături viitoare în toate magazinele rețelei.
Campanie specială de susținere a consumatorilor
Carrefour România anunță lansarea unei campanii speciale dedicate sprijinirii consumatorilor afectați de scumpiri și creșteri fiscale. Începând cu 30 iulie și până la finalul lunii august, clienții lanțului de retail vor putea beneficia de reduceri semnificative la alimente și produse nealimentare, sub forma unor cupoane ce pot fi utilizate pentru viitoare cumpărături.
Reducerea echivalează cu de până la 3 ori valoarea TVA-ului pentru produsele alimentare, respectiv de două ori pentru cele nealimentare.
Clienții vor putea profita de reduceri săptămânale, aplicate categoriilor de produse afectate de noile cote TVA. În prima săptămână, 30 iulie – 5 august, promoțiile includ produse esențiale precum brânza telemea ambalată, mezeluri selectate, cafea și hrană pentru bebeluși (cu excepția formulelor de lapte).
Reduceri de până la 42%, valabile în toată rețeaua Carrefour
Inițiativa vine într-un moment de presiune economică asupra bugetelor gospodăriilor, iar retailerul încearcă astfel să ușureze povara financiară a clienților.
Pentru produsele alimentare, reducerea acordată este de 33%, iar pentru cele nealimentare, aceasta poate ajunge la 42%, ambele aplicate sub formă de cupon.
”Într-un context economic tot mai dificil, marcat de creșteri de prețuri și presiuni asupra costului vieții, ne reafirmăm angajamentul de a susține clienții prin soluții concrete.
Consumatorii devin tot mai atenți la gestionarea bugetului săptămânal și caută oferte relevante, transparente și constante. Prin această inițiativă, răspundem nevoilor reale ale tuturor românilor, sprijinindu-le în menținerea unui echilibru financiar.
Reducerile nu sunt doar o măsură comercială, reprezentând una dintre acțiunile constante pe care le facem pentru a proteja puterea de cumpărare, iar acum ne propunem să înapoiem practic de două sau de 3 ori valoarea TVA-ului pentru categorii importante de produse.
Mai mult decât un simplu lanț de magazine, ne propunem să fim un partener de încredere în fiecare etapă a cumpărăturilor”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.
Carrefour, partener în fiecare oraș din România
Cu o rețea extinsă de peste 450 de magazine în 113 orașe și o echipă de aproximativ 17.000 de angajați, Carrefour este prezent în viața românilor prin multiple canale – de la magazine fizice la aplicații mobile, comenzi online și livrări rapide prin Bringo, Glovo sau Wolt.
În ultimii ani, retailerul a demarat numeroase campanii pentru sprijinirea consumatorilor, printre care ”Reducem prețurile”, ”Bonul de weekend” și inițiative sociale prin platforma ”Act For Good”. Campania curentă este un nou pas în consolidarea statutului Carrefour ca partener de încredere al românilor, în orice oraș din țară.