15 mai 2025 | 15:01

Supermarketul care ia avânt în România, fără să facă mare vâlvă! Extinderea lui se traduce în creșterea cifrei de afaceri la peste 220 de milioane de lei

BANI
Supermarketul care ia avânt în România, fără să facă mare vâlvă! Extinderea lui se traduce în creșterea cifrei de afaceri la peste 220 de milioane de lei
PENNY deschide 1.000 de magazine în România

Pe piața retailerilor din România, unul dintre marii jucători locali a demarat o acțiune de amploare în privința dezvoltării sale în toată țara. Este vorba despre PENNY, care a încheiat anul 2024 cu zeci de noi unități deschise, o cifră de afaceri impresionantă și care are planuri cel puțin la fel de mari pentru 2025 și anii care urmează.

Daniel Gross, CEO al PENNY România, spune că, anul trecut, compania pe care o conduce a reușit performanța remarcabilă de a deschide 40 de noi magazine la noi în țară, în zone în care brandul nu era foarte prezent.

„Am deschis 40 de magazine, cu focus pe zone unde nu avem acoperire suficientă, pentru a asigura proximitatea cu toate comunitățile din România.

Suntem prezenți în toate județele din țară, în marile orașe, dar ne concentrăm și pe orașele medii și comunitățile rurale, zone cu un potențial ridicat de dezvoltare”, a spus Gross, pentru revistabiz.ro.

PENNY plănuiește să deschidă 1.000 de magazine până în 2035

Planurile de expansiune ale gigantului local sunt însă de ordinul miilor de magazine. Astfel, compania și-a propus să deschidă 1.000 de magazine până în anul 2035. Prin urmare, PENNY are în față un deceniu în care va apăsa pedala de accelerație a dezvoltării sale în toată țara.

„Obiectivul nostru este să deschidem 1.000 de magazine până în 2035. Astfel, pentru 2025 ne propunem să deschidem 40 de noi magazine, ceea ce va îmbunătăți accesibilitatea clienților noștri la produsele și serviciile PENNY. În plus, finalizarea construcției celui de-al cincilea centru logistic ne va consolida infrastructura și va sprijini eficiența logistică”, a mai spus oficialul, conform aceleiași surse.

Cifrele impresionante motivează conducerea PENNY să continue dezvoltarea

Rapoartele financiare arată excelent pentru gigantul local, motiv pentru care PENNY va continua să vină în întâmpinarea clienților din toate regiunile țării.

Conform spuselor CEO-ului companiei, anul 2024 s-a dovedit a fi extrem de favorabil pentru PENNY România, compania înregistrând o performanță financiară remarcabilă. Cifra de afaceri a crescut cu 13,47%, ajungând la un impresionant total de 9,44 miliarde de lei, în timp ce profitul net a atins valoarea de 224 milioane de lei.

Aceste rezultate solide au fost susținute de mai mulți factori strategici: extinderea constantă a rețelei de magazine, creșterea eficienței operaționale, accentul pus pe un mix de produse locale și sustenabile, precum și investițiile continue în soluții tehnologice moderne.

Un astfel de business nu este lipsit de provocări

În pofida planurilor de expansiune și a cifrelor motivante, în lumea afacerilor există întotdeauna provocări și dificultăți cărora managerii trebuie să le găsească rezolvare, ca să continue să fie competitivi și să răspundă nevoilor clienților. De exemplu, pentru PENNY, ultimul an a adus cu sine un set complex și divers de provocări la nivel de leadership, necesitând o adaptare constantă la un climat economic aflat într-o continuă schimbare.

Lansarea magazinului autonom – un demers vizionar și inovator – a implicat integrarea unor sisteme avansate în fluxurile operaționale existente, marcând un pas important spre viitorul retailului. Totodată, fiecare inițiativă de expansiune, digitalizare și sustenabilitate a cerut o coordonare riguroasă, o administrare inteligentă a resurselor și o comunicare internă atent calibrată. Toate acestea au fost esențiale pentru a menține angajamentul, coeziunea și motivația echipei, asigurând alinierea constantă la obiectivele ambițioase pe care ni le-am propus.