02 sept. 2025 | 20:21

O turistă de pe litoralul românesc povesteşte coşmarul prin care a trecut într-un hotel de 4 stele. „Mare grijă când reveniţi acasă”

Vacanțe și turism
Share
O turistă de pe litoralul românesc povesteşte coşmarul prin care a trecut într-un hotel de 4 stele.
Neptun, Romania. Sursa foto: Profimedia

Litoralul românesc rămâne în continuare una dintre principalele destinaţii de vacanţă pentru români, dar experienţele nu sunt întotdeauna aşa cum şi le imaginează turiştii. Un incident petrecut într-un hotel de 4 stele din staţiunea Neptun a stârnit numeroase reacţii pe reţelele sociale, după ce o familie a semnalat prezenţa ploşniţelor în cameră. Povestea a devenit rapid virală, iar turiştii au început să împărtăşească sfaturi despre cum să prevină o infestare la întoarcerea acasă.

O vacanţă de vis transformată în coşmar

O turistă a povestit pe un grup dedicat litoralului românesc experienţa neplăcută trăită în concediu. După ce s-a cazat împreună cu familia la un hotel de 4 stele din Neptun, părea că vacanţa începe sub cele mai bune auspicii: camere curate, mâncare bună, totul arătând impecabil. Însă, surpriza a venit seara, când, deasupra patului, au apărut ploşniţe.

”Hotelul la prima vedere arăta impecabil, nu ai ce să reproșezi, mâncarea bună, totul arăta super. Doar că seara surpriză, deasupra patului ploșnițe. Foarte, foarte multe.

A trebuit la ora 10 seara să ne mutăm, cu bagajele, cu copilul după noi. Nu este normal așa ceva, am rămas șocată pur și simplu, hotel de 4 stele cu un preț pe măsură!”, a scris aceasta pe reţelele sociale.

Situaţia a generat un val de comentarii din partea altor turişti, unii povestind experienţe similare, alţii oferind recomandări pentru a evita aducerea insectelor acasă.

Avertisment pentru turişti: cum prevenim infestarea locuinţei

Un alt utilizator al grupului a atras atenţia asupra riscului pe care îl reprezintă ploşniţele odată ce bagajele ajung în locuinţă.

”Maaaare grijă la bagaje când reveniți acasă, inclusiv unde v-ați mutat acum le puteți face “cadou”. Sigilați toate bagajele, dezinfectați mașina unde au stat bagajele, ce nu se poate spăla la temperaturi mai mari de 60 de grade se aruncă, altfel riscați să vă infestați casa”, a avertizat acesta.

Sfaturile s-au transformat rapid într-un ghid practic de prevenţie: spălarea hainelor la temperaturi înalte, depozitarea bagajelor în saci speciali şi verificarea minuţioasă a camerelor de hotel la sosire.

Un semnal de alarmă pentru industria turismului

Incidentul din Neptun ridică un nou semnal de alarmă cu privire la calitatea serviciilor turistice de pe litoralul românesc. Deşi hotelul respectiv afişa standarde de 4 stele, realitatea arată că uneori detaliile ignorate pot strica o vacanţă întreagă şi pot afecta imaginea unei destinaţii.

Experienţa relatată de turistă şi comentariile ulterioare subliniază importanţa măsurilor stricte de igienă şi control în unităţile de cazare. În acelaşi timp, pentru turişti devine esenţial să fie informaţi, atenţi şi pregătiţi să prevină situaţii care le-ar putea afecta nu doar vacanţa, ci şi confortul de acasă.