Mica firmă din România care a cucerit Europa și Asia cu produsele sale. Cei 45 de angajați au reușit să obțină un profit de milioane de lei
:format(webp):quality(80)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2025/03/Mica-firma-din-Romania-care-a-cucerit-Europa-si-Asia-cu-produsele-sale.-Cei-45-de-angajati-au-reusit-sa-obtina-un-profit-de-milioane-de-lei-800x533.jpg)
În inima României, o mică firmă din Botoșani a reușit să își facă un renume pe piețele internaționale, cucerind Europa și Asia cu produsele sale cosmetice de înaltă calitate. Herbal Therapy Laboratories SRL, cu o echipă dedicată de 45 de angajați, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri impresionantă de 9,06 milioane de lei (aproape 2 milioane de euro) și un profit net de 3,7 milioane de lei.
Cosmeticele românești care i-au cucerit pe străini
Fondată cu scopul de a oferi produse cosmetice naturale și eficiente, compania produce aproximativ 200 de tipuri de produse, inclusiv creme, unguente, loțiuni, șampoane, geluri de duș, săpunuri și uleiuri cosmetice. De asemenea, portofoliul lor include vitamine, suplimente alimentare și siropuri, toate fabricate la unitatea de producție din Botoșani.
Citește și:Apare o nouă companie aeriană low-cost în România. Ce operator nou vine pe piață
Unul dintre produsele de top ale companiei este Dexpanthen-ul, un produs complex unic pentru îngrijirea pielii iritate, exportat în opt țări. De asemenea, crema antivarice Varix se bucură de o popularitate crescută atât pe piața internă, cât și pe cea internațională. Succesul Herbal Therapy Laboratories SRL se datorează nu doar calității produselor, ci și echipei dedicate și pasionate. Directorul general, Romeo Ungureanu, subliniază importanța cercetării și a personalului bine pregătit:
„Avem un portofoliu bunicel de emulgeluri. Avem cercetare bună și avem niște oameni foarte buni la Botoșani. Avem niște fete tinere care au apetență pentru învățare. Important este ca, atunci când muncești, să citești, să înveți. Și ele asta fac.”
Produsele companiei sunt comercializate sub brand propriu prin depozitele pe care Herbal Therapy le deține în țară și în străinătate. Acestea ajung în farmacii și magazine naturiste din România, dar și pe piețele din Germania, Olanda, Spania, Azerbaidjan și Tadjikistan.
Planuri de extindere pe viitor
Investițiile strategice și managementul eficient au propulsat compania pe locul 22 în clasamentul primelor 40 de societăți din România după participarea străină la capitalul social total subscris, în echivalent valută, în luna decembrie 2024. Cu un capital social subscris de 8,41 milioane de lei (aproximativ 1,69 milioane de euro), susținut de un investitor german, Herbal Therapy Laboratories SRL continuă să își extindă prezența pe piețele internaționale.
Planurile de viitor ale companiei includ diversificarea portofoliului de produse și pătrunderea pe noi piețe internaționale. Accentul pus pe inovație, calitate și satisfacția clienților rămâne pilonul central al strategiei de dezvoltare. Într-o industrie competitivă, Herbal Therapy Laboratories SRL demonstrează că pasiunea, dedicarea și investițiile în cercetare și dezvoltare pot transforma o mică firmă locală într-un jucător de succes pe scena globală.
Citește și: Anunțul Wizz Air pentru toți clienții companiei. Schimbarea majoră la care vor fi supuși pasagerii
Povestea acestei companii este o sursă de inspirație pentru antreprenorii români, evidențiind potențialul de creștere și succes al afacerilor locale pe piețele internaționale. Cu o echipă tânără și dedicată, concentrată pe învățare și dezvoltare continuă, Herbal Therapy Laboratories SRL continuă să își consolideze poziția pe piața globală a produselor cosmetice și suplimentelor alimentare.